אני מרגיש שהיחס בקו 153 של חברת קונקס מתדרדר
מספר חתימות
70 |
|
70 | |
בשנת תש"ע (2009-2010) החל לפעול קו 153 במתכונת מלאה ונתן שירות מצוין לנוסעים בקו.
כל בוקר היינו פוגשים נהג קבוע והאוטובוס היה מאחר לעיתים נדירות. האוטובוס היה הכלי המועדף על מרבית הנוסעים לבית הספר בקו 153 לתיכון על"ה למדעים.
בעת האחרונה, אנו מודעים לתופעה חדשה אשר מסעירה את התלמידים אשר נוסעים בקו 153. נהג האוטובוס מחליט פתאום מבלי הודעה מוקדמת לסגור את דלתות האוטובוס ולנסוע, גם אם ישנם מקומות פנויים באוטובוס ואם מספר האנשים העומדים הינו קטן מ11 על פי המותר בחוק, ובכך מותיר את הילדים ללכת ברגל לתחנה המרוחקת מבית הספר לאחר יום ארוך.
בנוסף לתופעה זו, יש לציין כי בעת הנסיעה באוטובוס בתאריך 03.10.10 חוית הנסיעה באוטובוס היתה מסעירה במיוחד שכן בנוסף לכך שהנהג סגר את הדלת בפראיות ובגסות רוח על תלמידים אשר ניסו לעלות לאוטובוס, הנהג המשיך ונסע בפראיות ברחבי העיר מודיעין וסוגר את הדלת בפני תלמידים המבקשים לרדת, ונסיעה בזמן שתלמידים עומדים בחלל המדרגות כאשר הדלת האחורית פתוחה.
אין זה מקרה בודד, אלא יחיד מבין רבים אשר התרחשו טרם חופשת הסוכות.
אנו פונים בעצומה זו אל חברת קונקס ומבקשים לשפר את רמת השירות ולהחזיר את הנהגים האדיבים אשר איתם נהנינו כל כך לנסוע בשנה שעברה.