חוק לחצן מספר 1

חוק לחצן מספר 1

מספר חתימות

331
 
50,000  

חוק לחצן מספר 1-

תנו למבוגרים בני 70 ומעלה את לחצן מספר 1-

תנו למבוגרים בני 70 ומעלה נציג שרות אנושי באופן מיידי-

שמי עפרה פלדבאו, עורכת דין- הנני מבקשת את תמיכתכם כדי שנוכל יחד לקדם את חוק לחצן מס' 1 ולהקל בכך על הורינו / בני משפחתנו / חברינו-  שהינם בני  70 ומעלה.

אנו פונים לכנסת ישראל מבקשים ודורשים כי יחוקק לאלתר חוק שיחייב כל חברת סלולר, תשתית, טלוויזיה, משרד ממשלתי, קופות חולים, בנקים, בתי חולים, עיריות, מועצות מקומיות, חב' חשמל, תאגידי מים וכל גוף גדול נותן שרות-

לתת לכל איש ואשה בני  70 ומעלה, המבקש/ת שרות בטלפון- נציג שרות אנושי תוך 2 דקות באמצעות לחיצה על לחצן מספר 1 בטלפון- מבלי שיצטרכו להמשיך ולעבור במרכזיה האוטומטית.  

רק שילחצו על לחצן מס' 1 ויגיעו לנציג השרות.

בכל חברה, כל רשות, כל משרד, משפט הפתיחה במרכזיה האוטומטית יהיה: אם אתם בני 70 ומעלה נא לחצו על לחצן מספר 1. זה הכל. בזאת תסתיים הפעולה שאנשים בגיל זה צריכים לבצע כדי להגיע לנציג שרות אנושי. 

הדרישה שלנו היא כי מאחורי לחצן מספר 1 יהיה נציג/נציגה אנושיים בשר ודם שיענו לכל המאוחר תוך 2 דקות מרגע הפניה, מבלי לטרטר את המבוגרים בכל השאלות וההפניות המיותרות, הדורשות זריזות ומיומנות טכנית וכמובן סבלנות רבה.

לא רק זאת אלא אנו דורשים כי נציגים אלה יקבלו הדרכה מיוחדת ביחס לאופן שיש לדבר ולטפל באוכלוסיה בגיל זה. על נציגים אלה לשדר למבוגרים שלנו אנושיות, אמינות, סבלנות, סובלנות, הקשבה, הרגעה, דיבור שלו, הכלה של אמירות לא רגועות ועוד ועוד. על הנציגים להיות כנציגי השרות היחודיים האלה, אשר לעתים רחוקות אנו נתקלים בהם, האומרים שיחזרו ובאמת חוזרים, כאלה שידעו לומר למבוגרים שלנו כי לא יסיימו את השיחה עד שימצא מענה אמיתי עבורם.

בנוסף, כדי להוציא יוזמה זאת לפועל, הלכה למעשה, אין צורך להקשות על המבוגרים שלנו בשאלות זיהוי מיותרות ומורכבות. זיהוי באמצעות מספר תעודת הזהות או זיהוי הטלפון ממנו התקשר הפונה, יכולים להספיק לצורך אישור סף הגיל. הורינו / חברינו/ בני משפחתנו בני 70 ומעלה יכולים להיות מתויגים במערכות כך שמראש ניתן יהא לזהותם מרגע שנעשית פניה מהטלפון ממנו הם מדברים.

מדוע נדרשת עצומה זו?

מי מאתנו לא מכיר את הסיוט המתמשך כשמתקשרים לחברה/משרד כלשהו והמענה האוטומטי ממטיר פקודות אינסופית ומנווט אותנו במסע תלאות ארוך ומייגע עד הגעה לנציג אנושי.

הסיוט מתחיל בד"כ בשאלה התמימה לשם מה התקשרתם: רכישות או שרות.

אם לשמחתנו אנו ברכישות- אין כל המתנה ולפני שהבנו מה קורה נציג/ה אדיב/ה יענו לנו במהרה בקול נעים ורך.

אם חו"ח בקשנו שרות- נועבר לאלתר למוד שינה, המתנה אינסופית, העברה ממקום למקום, מנציג לנציג  בליווי הוראות בלתי נגמרות.... מי מאתנו לא מכיר את המצב שטעינו בלחצן או פשוט פספסנו את ההוראה על מה ללחוץ- המערכת כבר משתוללת ומלחיצה - לא לחצתם!!! המערכת מדברת אליכם!!! המערכת ממתינה לבחירתכם!!! נא להקיש שנית!!!.אם לא תקיש המערכת תתנתק !!!-הכל בלשון כזו או אחרת- אם זה לא מבהיל בודאי מבלבל ...לא צריך להמשיך כולנו מכירים את זה.

רק אם הצלחנו להבין איזה לחצן שייך לשאלתנו, רק אם עמדנו בבזבוז הזמן שלנו, רק אם לא פספסנו הוראה של המערכת, רק אם לא התיאשנו, רק אם עצבינו, השלווים בד"כ, לא התמוטטו ועמדו בזה  אזי רק בתנאים האלה נצליח להגיע לקו הסיום, דהיינו, לשוחח עם נציג שרות אדם בשר ודם. זאת, כאשר אנו כבר מרוטי עצבים מתוסכלים ומיואשים.

אם כך אנו, הצעירים  יותר, מרגישים- מה מרגישים הורינו/ בני משפחתנו/ חברינו בגילאי ה-70 ומעלה שעדיין עצמאים ומבינים.

מבוגרים אלה של כולנו, ברובם, אינם מסוגלים להתמודד עם המערכת האוטומטית: ההמתנה האינסופית, השאלות הבלתי נגמרות, דרך חתחתים כדי להגיע לנציג שרות. גם אז לא בטוח שנציג השרות יהיה מספיק מכיל את התכונות של גילם – הבנה לא מושלמת, איטיות, שאלות חוזרות, פחד מהזר שקיים לעתים ועוד ועוד...

התוצאה- המבוגרים של כולנו, אלה שעדיין עצמאים בחייהם, מרגישים מתוסכלים, מבוישים, נבוכים, חסרי עצמאות במציאת פתרון לבעיות פשוטות בדירתם או בחייהם- ונדרשים לבקש מאחרים לעזור להם- ענין קשה  עבורם  באופן שלעיתים הם נותרים עם הבעיה ובלבד שלא ידרשו לעזרה מאחרים. המבוגרים שלנו רוצים, כל עוד הם יכולים, לפתור את הבעיות שלהם בעצמם ולא באמצעותנו ילדיהם או כל אדם אחר.

אנו דורשים רגישות וכבוד למבוגרים שלנו, היקרים כל כך לכל אחד ואחת מאתנו. לא יתכן שיתעלמו מצרכיהם.

לכולנו אין כל ספק שהחברות נותנות השרות מודעות למצב זה אך הן בוחרות משיקוליהן להתעלם מכך.

אנו דורשים לחוקק את חוק לחצן מספר 1- רק לחיצה על לחצן מס' 1 ותוך דקותיים הורינו / בני משפחתינו/ חברינו בני  70 ומעלה ישוחחו עם נציג השרות.

עצומה זו ניתן ואפשר להרחיב למקומות נוספים היכולים להקל על המבוגרים של כולנו כגון תור מס' 1 בבנקים, עיריות, משרדי ממשלה וכו'- בכל מקום התור מס' 1 ייועד רק לאנשים בני 70 ומעלה- אך נראה לי שקודם כל יש לפתור את מתן השרות הטלפוני למבוגרים.

בואו יחד נפיץ את העצומה כדי שנוכל להגיע לכנסת עם כוח גדול שישכנע את נציגי העם לחוקק את חוק לחצן מס' 1 עבור המבוגרים של כל אחד ואחת מאתנו.

בברכה

עפרה

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

22/12/2016
העצומה השיגה 100 חתימות!
20/12/2016
העצומה נפתחה