הרחבת כביש 554 והקמת גדר הפרדה בין המסלולים
מספר חתימות
3,483 |
|
5,000 | |
شباب من اجل الطيرةעידכון 1: עלינו לשידור רדיו אלשמס הבוקר יום ראשון וביקשנו מכבוד השופט עבד אלחקים סמארה לדבר בשמנועידכון 2: נתיבי ישראל יצרו קשר איתנו למתן מענה, לצערי אחרי הפרסומים באתר החדשות הם חזרו בהם ומתחמקים מלמסור תשובה לגבי תכנון ומועד ביצוע.עדכון 3: ראש העיריה סוף סוף דוחף את הנושא מול מע"צבזכותכם, התושבים וכל הנרשמים הופעל לחץ תקשורתי אדיר, הגופים השונים התחרו ביניהם מי יספק תשובות זמניות ותשובות לטווח הארוך, וכרגע מתפרסמים מודעות שראש עיריית טירה התחיל לדחוף את הנושא.אנו עוקבים אחרי המתרחש, ודורשים פרסום פרוטוקול הישיבה בשפה העברית כדי ללמוד אותה ונבקש מעמותת המהנדסים בטירה את דעתם המקצועים על הנושא.הרבה תודות לכם התושבים, הכח נמצא אצלכם, תזכרו את זה.==================נטשא העצומה:כביש 554 המכונה בכביש המוות הינו אחד הכבישים הכי מסוכנים בארץ ישראל. בכביש המחבר בין טירה, רמת הכובש, בית ברל עוברים אלפי רכבים מדי יום מכל הערים באיזור, רמת הכובש, טירה, טייבה, קלנסווה, כוכב יאיר, צור יגאל, באקה אלגרביה וגת.כביש 554 הינו כביש בינעירוני דו כיווני ללא גדר הפרדה וכמעט ללא שוליים. כביש 554 גבה חייהים של יותר מ 30 נהגים ב 10 שנים האחרונות , מחיר כבד מאד. בנוסף נפצעו מעל 100 אזרחים בפציעות בינוניות עד קשה.כביש 554 הינו באחריותה המלאה של מע"צ, מע"צ שיפרה קטע אחד מהכביש שנע בין ערים יהודיות בלבד, בין שדה וורבורג לכפר סבא, בקטע זה הכביש הו דו מסלולי בכל כיוון עם גדר הפרדה עם עמודי תאורת לילה. אומנם החלק שעובר את שדה ורבורג ומשרת לרוב את הציבור הערבי הוזנח , ללא תאורת לילה, ללא שוליים, הכביש צר מאד, וסטייה קטנה מהמסלול עלולה להסתיים בתאונה חזיתית קטלנית ואפילו תאונת שרשרת. הגיע הזמן שנשמיע או קולותינו ולהלחם בבירוקרטיה הגזענית והקטלנית של מע"צ. השתתפו איתנו בחתימה דגיטלית נגד האפליה שגובה את חיינו וחיי ילדינו.השתתפותכם נחוצה, תפרסמו בבקשה דרך הפייסבוק לחברים וקרובי משפחה. תודה רבה על החתימות.
צעירים למען טירה مع الشكر والاحترام : شباب من اجل الطيرة
ציר הזמן של העצומה
- 23/06/2013
- העצומה השיגה 2,500 חתימות!
- 22/06/2013
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 22/06/2013
- העצומה נפתחה