ערעור כולל לבחינה בקורס ניהול השיווק מועד מס' 82 ג�� 29 יוני 2015

אין תמונה

מספר חתימות

77
 
500  
פורסם בתאריך: 10/07/2015
 

9/7/15

לכבוד:

ד"ר ישי מעוז – ר' המחלקה לניהול וכלכלה

מרגלית אורלי – רכזת הוראה קורס ניהול השיווק

הנדון: ערעור כולל לבחינה בקורס ניהול השיווק מועד מס' 82 – 29 יוני 2015

  1. בבדיקת בחינת הגמר שהתקיימה בתאריך 29 יוני 2015 אנו מזהים כי נפלה טעות בבדיקת התשובות והבנת השיקולים השונים שהוצגו בבחירת תשובתנו בשאלות 1(ב') ושאלה מס' 6.
  2. בחלק א' בבחינת גמר הובא לידנו קטע המפרט על תכשיט חכם בשם NECLUMI, טענת כולנו במבחן זה כי התשובה הנכונה לשאלה 1(ב') כי בא לידי בטקסט אסט' גריפה מהשיקולים הבאים: מדובר במוצר חדשני, השוק אינו רגיש למחיר ופועל בענף חדש ומצומצם מתחרים לכן רמת תחרות נמוכה על כן – אנו קובעים כי מדובר באסט' גריפה.(15 נק')
  3. בחלק ג' הוצגה בפנינו פרסומת למכירת רכב מיני משפחתי (FORD) – שאלה 6 דנה בשאלה האם הפרסומת מעידה על תפיסת המוצר. תפיסה זו פועלת בעת המוצר מוביל ומבודל, הפרסומת מכוונת לאיכות ולא למחיר וקיימת קשיחות ביקושים. לב ליבו של הפרסומת מכוון לאיכות הרכב ואינו שם דגש למחירו, לתפיסת כולנו מחיר של 95,000 ש"ח לרכב מיני מהווה מחיר גבוה ועל כן בא לידי ביטוי בבחירתנו בגישה המוצר ולא בתפיסת השיווק – איננו מזהים כאן התמקדות בצרכי הלקוח וכו'. הפרסומת מכוונת לאיכות המוצר ועל כן בא לידי ביטוי תפיסת המוצר.(15 נק')
  4. מבקשים בחינה מחדש של מתווה התשובות במבחן זה לאור הטיעונים המפורטים לעיל.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו