מחדל הסעות חברת ברזני בגבעת זאב

אין תמונה

מספר חתימות

163
 
150  

**לכבוד,** יוסי אסרף, ראש מועצת גבעת זאב, אגף החינוך, הנהלת חברת ההסעות,

**העתק:**מבקר המדינה משרד החינוך משרד התחבורה

**הנדון: מחדל חמור ומתמשך בשירותי ההסעות לבתי הספר – דרישה לפעולה מיידית**

אנו, ההורים של תלמידי בתי הספר והגנים בגבעת זאב, פונים אליך בזעם ובתסכול עמוק לאור המחדלים החמורים והמתמשכים בשירותי ההסעות המסופקים לילדינו. מציאות זו הפכה את חיי ילדינו לסיוט מתמשך ופוגעת באופן ישיר בביטחונם הפיזי והנפשי.

המצב הבלתי נסבל כולל את המקרים החמורים הבאים:

**פגיעה אנושה בילדי החינוך המיוחד**-הסעות שמגיעות לאיסוף ילדים ללא מלווה, הסעות ללא התאמה לילדים בעלי בעיית ניידות, מסלול נסיעה שאורך כמעט שעתיים המביא ילדים קטנים למצב של סחרחורות והקאות.כמות לא מבוטלת של ילדים שעדין אין להם הסעה מתחילת שנה.

- **איחורים שיטתיים:** שירות ההסעות אינו מגיע בזמן באופן עקבי, מה שגורם לאיחורים לבית הספר ואף מחייב את ילדינו להמתין זמן רב, לעיתים בתנאים לא בטוחים. - **צפיפות מסוכנת:** הילדים נדחקים לתוך האוטובוסים בצורה לא חוקית ומסוכנת, כאשר לעיתים יותר מ-120 ילדים נדחסים לכלי רכב אחד, דבר המהווה סכנת חיים ברורה ומיידית.

- **יחס מחפיר של הנהגים:** אנו מקבלים דיווחים חוזרים על נהגים שמקללים, צועקים ומתנהגים באלימות מילולית כלפי הילדים. זהו יחס בלתי מקובל, בלתי נסבל ואינו יכול להמשיך בשום אופן.

- **אי הורדה בנקודת היעד:** ילדים נאלצים ללכת מרחקים ארוכים מכיוון שההסעה אינה עוצרת בנקודות המיועדות, והם נותרים ללא השגחה, תוך חשיפה לסכנות ממשיות בדרכם הביתה.

- **חוסר מענה מוחלט:** ניסיונותינו החוזרים לקבל מענה מהמועצה, מחברת ההסעות ומהגורמים הרלוונטיים נתקלים בקיר של שתיקה וזלזול. תכתובות לא נענות, טלפונים לא מוחזרים, ואין שום תגובה מספקת לבעיות הנמשכות.

כבר שבוע שאנו סובלים מהתנהלות מבזה, חסרת אחריות, ומעל לכל – מסכנת את חיי ילדינו! הניסיונות הקודמים שלנו לפנות אליכם בדרכי נועם ובקשות לעזרה נתקלו בהתחמקות מתמשכת וחוסר טיפול. **זוהי רשלנות חמורה, ואנו לא נהיה שותפים למחדל מסוכן זה יותר!**

בשלב זה, אנו דורשים את הדברים הבאים:

1. **הפסקה מיידית של ההתקשרות עם חברת ההסעות הנוכחית**, שהוכיחה עצמה ככושלת, מסוכנת וחסרת מקצועיות. 2. **פיקוח הדוק ותיאום מיידי עם חברת הסעות חלופית** שתתחייב לספק שירות הולם, בטוח ואחראי. 3. **מינוי גורם אחראי מטעם המועצה שיעדכן את ההורים על כל שינוי, בעיה או אירוע חריג בשירות ההסעות.** אם לא יתקבל מענה ראוי תוך 48 שעות, **נפנה למבקר המדינה, למשרד החינוך ולמשרד התחבורה, ונדרוש חקירה מקיפה על המחדלים החמורים המתוארים כאן.** כמו כן, נשקול צעדים משפטיים ופעולות מחאה ציבוריות רחבות.

אנו מסרבים לשבת בחיבוק ידיים בזמן שהילדים שלנו נחשפים לסכנות יומיומיות ואנו לא ננוח עד שיתוקנו כל הליקויים לאלתר!

בברכה, הורי תלמידי גבעת זאב

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

08/09/2024
העצומה השיגה 100 חתימות!
08/09/2024
העצומה נפתחה