שיפור היחס והשירות של חברת orange

מספר חתימות
87 |
|
1,000,000 | |
פורסם בתאריך: 07/05/2011
חברת פרטנר הייתה עד כה"בסדר" , למרות שלא היינו זקוקים לה במיוחד. לאחרונה מישהו מבני משפחתי שידרג לסמרטפון וגם אני התעניינתי, ומפה התחילה מסכת ייסורים: חשבונית חדשה ולא תקינה, מתן פרטים לא מדוייקים ותואמי מציאות , תוכנית ועדים גרועה יותר ממה שיש לאנשים פרטיים , מבלי יכולת לשנות אותה. לאחר מכתב לפניות הציבור ומנכ"ל פרטנר , סוף סוף מישהו בדרגת מנהל בשירות לקוחות התקשר , הבטיח לבדוק ובמהלך חמשת הימים האחרונים אני עדיין ממתינה שיבדקו ויחזרו אלי. כשאני מתקשרת ושואלת "מה קורה " (גם סוג של "ייסורים" היות ואי אפשר להשיג מישהו לשוחח איתו כי כל אחד אומר "זה לא אצלי" והשיחות כל הזמן מתנתקות) טוענים ש"יחזרו אלי " וכמובן לא "דובים" ולא חוזרים. פשוט מבזה ו,הזוי ולא אנושי מה שהם עושים. נראה שזה במטרה לייאש ולגרום לנו לשלם ולהענש שבחרנו לשדרג את הטלפונים שלנו.