שיפור היחס והשירות של חברת orange

אין תמונה

מספר חתימות

87
 
1,000,000  
פורסם בתאריך: 07/05/2011
 
חברת פרטנר הייתה  עד כה"בסדר" , למרות שלא היינו זקוקים לה במיוחד. לאחרונה מישהו מבני משפחתי שידרג לסמרטפון וגם אני התעניינתי, ומפה התחילה מסכת ייסורים:  חשבונית חדשה ולא תקינה, מתן פרטים לא מדוייקים ותואמי מציאות  , תוכנית ועדים גרועה יותר ממה שיש לאנשים פרטיים , מבלי יכולת לשנות אותה.  לאחר מכתב לפניות הציבור ומנכ"ל פרטנר , סוף סוף מישהו בדרגת מנהל בשירות לקוחות התקשר , הבטיח לבדוק ובמהלך חמשת הימים האחרונים אני עדיין ממתינה שיבדקו ויחזרו אלי. כשאני מתקשרת ושואלת "מה קורה " (גם סוג של "ייסורים" היות ואי אפשר להשיג מישהו לשוחח איתו כי כל אחד אומר  "זה לא אצלי" והשיחות כל הזמן מתנתקות) טוענים ש"יחזרו אלי "  וכמובן לא "דובים" ולא חוזרים. פשוט מבזה ו,הזוי ולא  אנושי מה שהם עושים. נראה שזה במטרה לייאש ולגרום לנו לשלם ולהענש שבחרנו לשדרג את הטלפונים שלנו.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו