מטרופולין - קו 388 וקו 386

אין תמונה

מספר חתימות

875
 
7,000  
חברת מטרופולין וקו 388 ו386.כל מי שגר בערד ונוסע באוטובוסים מכיר את שני הקווים האלה.וכל מי שנוסע בהם מכיר את הדרך המייגעת שאנחנו צריכים לעבור כדי להגיד לבאר שבע.למי שלא ידע קו 388 עובר 42 תחנות עד שהוא מגיע לתחנה המרכזית, זמן הנסיעה שלו בממוצע לפי האתר 47 דקות אבל כולם שמים לב שעוברת כמעט שעה עד לעצירה הסופית.ריבוי התחנות האין סופיות בקו הזה הוא מוגזם, כאשר בחורה למשל הוא עוצר בתחנת " חורה אלסייד" ולאחר 200 מטר עוצר ב "צומת חורה".לעיתים רבות, הרבה מנהגי החברה, מנסיוני ונסיון רבים, עוצרים במקומות שלא מסומנים כתחנות, כדי לאסוף אנשים שעומדים בצד הדרך, כמו כן הרבה מהתחנות בקו הזה לא בטיחותיות, עצירות בתחנות ללא שוליים או ללא מפרץ.חברת מטרופולין מפעילה עוד קו בקו ערד-באר שבע והוא קו 386, שנקרא " קו ישיר " , למרות שהזמן נסיעה שלו הוא בדיוק כמו של קו 388 בגלל הסיבוב הגדול שהוא עושה בתוך באר שבע.כתושבי העיר אנחנו חייב לדרוש קו ישיר אמיתי, כמו שרוב תושבי הארץ מקבלים, קו שהזמן הגעה שלו יהיה נורמאלי ולא מייגע, קו שיעבוד בתדירות גבוהה כמו קו 388.או לחילופין הפיכת קו 388 לקו ישיר שעוצר רק בתחנה המרכזית בערד ובתחנה המרכזית בבאר שבע, ושוב בתדירות גבוהה.כמו כן אפשר לפתוח קו שהוא קו שישרת את הפזורה הבדואית.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

15/05/2011
העצומה השיגה 500 חתימות!
08/05/2011
העצומה השיגה 100 חתימות!
07/05/2011
העצומה נפתחה