מסלול הרכבת לאילת

מסלול הרכבת לאילת

מספר חתימות

42
 
10,000  
פורסם בתאריך: 14/02/2013
 
ב 20/3 הועדה הארצית לתכנון ובנייה תאשר את תוכנית הבנייה של חברת "נתיבי ישראל". יש לכולנו עד אז לעשות משהו בנידון לפני שיהיה מאוחר מידי! לנסות להציל אוצר לאומי שיהרס בגלל חוסר חשיבה קדימה, חמדנות וחוסר אכפתיות בסיסי. אנא חתמו על העצומה !! ותכתבו לשר ארדן, למבקר המדינה, ולכל מי שאתם יכולים לחשוב עליו שיכול למנוע את ההחלטה. למה כל פעם שמדברים על קדמה, הדבר הראשון שנעלם זה חלק מהיופי הטבעי של המדינה הקטנטנה שלנו? אין ויכוח שרכבת לאילת תהיה דרך נוחה להגיע לדרום, ואולי אפילו מועילה כלכלית למדינה. אך האם זה הכרחי להשמיד כל כך הרבה מהדרום הבתולי עבורה?מישור ימין, נחל צין, נחל סייף, ציר המעיינות ומעלה העקרבים - מקומות שישראלים מרחבי הארץ אוהבים ללכת בהם, תיירים מחו"ל באים במיוחד לטייל שם, לטפס ולהירטב בהם, בעלי חיים רואים בהם בית. האם נוותר על זה בלי מאבק רק כדי שיהיה לנו נוף יפה מהרכבת? חברת "נתיבי ישראל" הציעה תוכנית שעושה נזק סביבתי בלתי הפיך!רשות הטבע והגנים הציעה תוכנית דומה, אבל שלא פוגעת ברווחי התיירות של האזור, שלא פוגעת במסלולי ההליכה של ישראלים שבאים לטייל, ומאפשרת לבעלי החיים להמשיך בחייהם בלי להדרס ע"י רכבת או לעזוב בגלל הרס אזורי המחייה שלהם. כל מה שנדרש זה קצת יותר מאמץ וחשיבה קדימה לעתיד. חפירת מנהרות במקום הנחת מסילות על השטח, מעבר מסביב לשמורות טבע במקום לדרוס אותם.זו המדינה שלנו, זה מה שאנחנו מורישים לעצמנו ולדורות הבאים. אל תתנו למסילת רכבת עם "נוף יפה" (ובלי חיים) להיות חלק מהמורשת שלנו. עלינו לשמר את האזורים האלה! לצד הבטחת הקדמה, לא במקומה. אחרת על מה אנחנו כל הזמן נאבקים? על שם המדינה, על הכבישים, הבטון? או שאולי גם על האנשים, הטבע, האדמה, החיים והנפש שלה?

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו