פתרונות חנייה למשאיות
מספר חתימות
עד כה נאספו: 12 חתימות.
|
המשאיות יוצאות מתחומי חדרה וכעת הנהגים יוצאים במחאה כנגד ההחלטה והפתרונות שאינם ראויים ומספיקים "להוציא אותנו מחדרה ללא מתן פתרונות זה לקחת לנו את הפרנסה".
החל מחודש יוני קיבלה עיריית חדרה החלטה כי בעלי המשאיות לא יוכלו לחנות את המשאיות בתחומי העיר ויאלצו להותיר את המשאיות מחוץ לתחומי העיר. נציין כי אין פרסום לגבי שעות החנייה האסורה וכי גם נהג שמגיע לביתו להפסקת צהריים עלול לקבל דוח.
לאחרונה נמצא "פתרון" והעירייה הקצתה חניון אחד!! הם פשוט החליטו שיתנו לזכיין פרטי להיות אחראי על החנייה, אותו זכיין הכשיר מגרש בסוף העולם ואם זה לא מספיק אז גם החליטו שהחנייה היא 1,200-1,400 שח בחודש!!! כי אין לנו מספיק הוצאות.
בנוסף, כל מי שגר בשכונות המרוחקות כמו: בית אליעזר, גבעת אולגה, שכונת הפארק ואף באזורים מסוימים ממרכז העיר יאלץ לקחת מונית כדי להגיע לחניונים המרוחקים, שכן הוא וחבריו לעבודה יוצאים מהבית בשעות מוקדמות בהן אין תחבורה ציבורית המגיעה לאזורים המדוברים. נדגיש כי לאזור זה אין תחבורה ציבורית כלל באף שעה ביום!!!!
מרבית מנהגי המשאיות הם בני 50-60 שלעיתים אין להם רכב פרטי וכי ההגעה לאזור המדובר, הרחוק מאוד מאזור מגוריהם, מקשה על בריאותם ועל הכנסותיהם.
אז יש לנו את הוצאה של 1,200-1,400 שקלים על החניות ועכשיו תוסיפו לזה הוצאות על מוניות הלוך חזור, וקיבלתם אנשים שעדיף להם לסגור את המשאית ולא לעבוד! מה לגבי בעלי עסקים קטנים שלהם כמה משאיות?!
הפקדת המשאית באזור מפוקפק ללא שמירה, ללא בקרה וללא רישות המקום למצלמות יאפשר פריצת משאיות, גניבת חלקים וציוד יקר הנמצא במשאית.
ציפינו מעיריית חדרה שיפעלו כמו בערים אחרות, יקצו מספר אזורי חנייה שיאפשרו לכלל התושבים בעלי המשאיות להשאיר את המשאיות באזורים סמוכים לבתיהם ולא באזור אחד בלבד שמרוחק משמעותית. הדברים האלה כבר קרו בערים אחרות לא ברור למה לא התבצע תהליך למידה.
נראה כי יש פה מונופול שאליו מכוונת העירייה, אין כאן מגוון חניות שנהגי המשאיות יכולים לבחור, יש מגרש אחד והוא בתשלום והפתרון הזה לא ראוי ולא מתאים לצרכים של נהגי המשאיות. בסופו של דבר התקבלה החלטה מבלי שניתן מענה הולם לצרכים של הנהגים, תושבי העיר.