התבקשתי להכין רבע שעת מחנך ובחרתי ״לקחת את זה קדימה״ ולנסות להוביל לשינוי
מספר חתימות
602 |
|
600 | |
לאחר שהתבקשתי להעביר רבע שעה בכתתי, החלטתי לשתף את הנושא שבחרתי בתקווה לשנות ולהגיע לעמק שווה.אני מאמינה בתלבושת בית ספרית אחידה וחושבת כי היא תורמת להתנהלות הבית ספרית.יש קו אחיד ומסודר בדיוק כמו המסגרת הלימודית שלנו התלמידים, בנוסף חולצת הבית ספר היא פריט לבוש המאחד את כל ילדי בית הספר וכך נותן גם לגיטימציה לשוויון בין התלמידים.התלבושת הבית ספרית היא גבול או חוק שהצוות מציב לנו התלמידים ואני רוצה לדבר על החשיבות בבניית גבולות פנימיים.אני מאמינה בגבולות החיצוניים שבית הספר מלמד אותנו להסתגל אליהם כי הערך המוסף שלהם מתבטא בכך שהם בונים את הגבולות הפנימיים של כל תלמיד ותלמיד.במהלך השנים מתוך ההתנסויות שלנו אנו לומדים לעמוד בזמנים, להתמיד,להתחשב באחר, ולהתמודד עם תסכולים.השנה, נתקלתי בחוק שהצליח לעצבן אותי בגלל שבעניי מדידת אורך המכנסיים הוא עיסוק בתפל ולא בעיקר ( כמובן שלא מדובר על מקרים קיצוניים בהם צריך לטפל בנפרד).הלבוש הוא חלק מהביטוי העצמי של כולנו וכאשר אגיע לבית הספר ולא אוהב את מה שאני לובשת תהיה השפעה על היום שלי.בנוסף חוק זה הובא באופן חד צדדי בסוף החופשה ללא התרעה מוקדמת ומבלי יכולת להביע עמדה ולנסות להביא לפשרה.הייתי מצפה מצוות בית הספר שיבין כי פעולה זו נחוות על ידי התלמידים כעונש קולקטיבי שלא יצמיח גבולות פנמיים אלא כעס.ברמה האישית אני חושבת שהחלטה זו לא תואמת את רוח בית הספר ואני מצפה לדיאלוג של הצוות עם התלמידים בהתאם לעידוד שלכם אותנו לדעתנות, הבעת עמדה ועשייה חברתית.נעמה בינדר י׳א 6.
ציר הזמן של העצומה
- 05/09/2017
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 04/09/2017
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 03/09/2017
- העצומה נפתחה