שיפור וייעול ניהול במחלקות תכנון ובנייה בעיריית ירושלים
מספר חתימות
40 |
|
5,000 | |
לכבוד ראש העיר מר משה ליאון וסגנו ראש וועדת תכנון ובניה מר אליעזר ראוכברגר וכל הנוגעים בדבר.
אנו אדריכלים, הנדסאים, יזמים ומבקשים אשר מתנהלים מול מחלקות תכנון ובניה אשר מתוסכלים בהליך הגשת הבקשות. ומבקשים בזאת לצד טיפול בניקיון העיר ותרבות העיר לדאוג לייעול ושיפור ההתנהלות במחלקות אלו.
כאשר מגישי הבקשות נתקלים שוב ושוב באין מענה מצד המחלקות ועובדיהם.
אנו אל מדברים על אישורי יח"ד חדשות או הרחבות , אלא על ההתנהלות עצמה מלבד האישורים.
על כך שאין אחראי ואין מי שדואג שהצוות שאמור לשרת את הציבור אכן יעשה את תפקידו.
שיהיה מענה הן בקבלת קהל, טלפוני וממוחשב. שלא ידרש המתנה אין סופית כדי לקבל מענה לכל שאלה קטנה.
מדוע בעיריית ירושלים כאשר פותחים תיק אין צפי מתי הוא יסתיים?
המצב החריף במיוחד בתקופת הקורונה כאשר בוטל קבלת הקהל היה צפוי שיגדל המענה הטלפוני והממוחשב אבל לגודל האכזבה המענה רק הלך והחריף.
בעוד אחוז אחד ממגישי הבקשות מצליח להשיג שרות ע"י קשרים ופרוטקציות וכל השאר לא נענים!!
ומה עוד שישנם תקלות רבות המערכות המקוונות אשר גוררות הפסד כפים והינם ידועות למחלקה אך אינם באות על תיקונם.
קשיים אלו ועוד רבים נקבצו מתלונות של עורכי בקשה רבים בעיר. ומה עוד שעורכי בקשות אלו מגישי ברשויות שונות בארץ - ומעולם אינם נתקלים בשרות ובירוקרטיה נכשלת כמו של עיריית ירושלים.
אנו מבקשים בזאת לעשות חושבים מחדש ולטפל לעומק בכל המערך , ההתנהלות והסנכרון במחלקות תכנון ובניה.