את יפה גם כשאת אוכלת

אין תמונה

מספר חתימות

93
 
500  

חברות הפרסום במדינת ישראל ב-2016 מציגות את המוצרים שלהן בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, יוטיוב ופרסום חוצות. אידאל היופי כפי שמוצג על ידי חברות הפרסום הוא רזון. חברות הפרסום פונות אל קהל היעד שמורכב מילדות, מתבגרות ונשים בעיקר. ככל שגיל החשיפה לפרסומות הללו יותר צעיר, כך עולה השפעת הפרסומות על הצופות. ההשפעה של אידאל הרזון על הילדות והמתבגרות היא הרסנית כי היא מעודדת את הצופות לחקות את הפרסומות ולעודד את אידאל הרזון באופן שמסכן את חייהן של הילדות והמתבגרות. כתוצאה מכך אנו רואים עלייה בשיעור הפרעות אכילה, בעיות בדימוי עצמי, עלייה בשיעור הדיכאון וההתאבדות, פגיעה חברתית על ידי הקנטות ובריונות ברשת למי שלא עומדת באידאל.                                                              

בעיה זו היא בעיה אזרחית משום שהיא פוגעת בזכות לחיים ובטחון, בזכות לכבוד ובזכות לשוויון של הבנות.

בעלי העניין הן המתבגרות והילדות, ההורים שלהן, מערכת החינוך, משרד הבריאות, חברות הפרסום.

חוק הדוגמנות שנחקק בישראל לא נאכף במלואו ואז יש פגיעה בעקרון שלטון החוק.

עצומה זו היא חלק מעבודתנו שבה ננסה לעורר את המודעות לסכנות שבתופעה זו ולהציע פתרונות למיגור התופעה. 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

12/04/2016
העצומה השיגה 50 חתימות!
12/04/2016
העצומה נפתחה