שכונת בית אליעזר מתנגדת למסוף האוטובוסים בתכנית מתחם -15 חדרה 302-1152750
מספר חתימות
10 |
|
1,000 | |
שלום רב,
אנו תושבי בית אליעזר מודאגים וזועמים על החלטת הועדה ועירית חדרה למכור את השכונה הכי יפה בעיר עם טבע. ביצת זיתא והפרדסים למרבה במחיר.
לא ניתן!
נא בדקו שוב מה המדינה הזאת יכולה לעשות עבור אזרחיה כי הגיעה הזמן שהיא תשרת אותם ולא הפוך.
הערכת מספר האוטובוסים
השהייה הממוצעת של אוטובוס:
אם כל אוטובוס שוהה במסוף כ-15 דקות, תאורטית כל חניה יכולה לשרת 4 אוטובוסים בשעה (60 דקות ÷ 15 דקות).
4 אוטובוסים לשעה × 40 חניות = 160 אוטובוסים לשעה לכל המסוף.
משך שעות הפעילות:
אם המסוף פעיל 18 שעות ביום, ניתן לחשב:
160 אוטובוסים לשעה × 18 שעות = 2,880 אוטובוסים ביום.
גורמים משפיעים
זמן השהייה בפועל: אם אוטובוסים שוהים זמן רב יותר (כגון חניות ארוכות או אוטובוסים שממתינים ליציאה), מספר האוטובוסים יפחת.
שטף התנועה: מסופים עמוסים או תכנון לקוי יכולים להפחית את היכולת למקסם את השימוש בחניות.
שעות עומס ושפל: במסופים מסוימים, בשעות השפל עוברים פחות אוטובוסים, מה שמשפיע על הממוצע היומי.
מסקנה
בהתחשב ב-40 חניות ופעילות יעילה, המסוף יכול לשרת בין 1,500 ל-2,800 אוטובוסים ביום, בתלות בזמן השהייה והארגון של התנועה במסוף.
לא ניתן!
תושבי שכונת בית אליעזר.