די לטעויות המכוונות בחיוב לקוחות חברות הסלולר

מספר חתימות
51 |
|
100,000 | |
פורסם בתאריך: 16/02/2011
אין כמעט לקוח בישראל שלא מוצא מדי חודש טעויות בחיוב חשבונו על ידי חברות הסלולר, ותמיד הן לרעתו. חלק מהטעויות נובעות מטעויות טכניות וחלקן חריגה מההסכמות להן הגיע הלקוח עם חברת הסלולר שלו.
במרבית המקרים אין ללקוח תיעוד של ההבנות שהוסכמו עם נציג החברה, ובפרט כשהשיחה מבוצעת טלפונית.
לצערנו ברוב המקרים חברות הסלולר נהנות מההפקר, רק לעיתים מצליח הלקוח להתעקש על המגיע לו, והאופציה של בית המשפט לרובנו לא סבירה.
אנו קוראים לחקיקה שתגן עלינו הלקוחות מפני חברות הסלולר ותרתיע את החברות מהמשך 'הטעויות' בחיובי הלקוחות.
אנו דורשים:
- שכל השיחות הטלפוניות בין הלקוחות ובין נציגי החברות הסלולריות יוקלטו ויהיו זמינות במשך שנה שלמה ללקוחות, להאזנה ולהורדה.
- כמו כן, אנו דורשים שבכל פעם שחברה סלולרית טועה וגובה בפועל יותר מהמוסכם עם הלקוח - תפצה החברה את הלקוח במחצית מהסכום שגבתה בטעות.
רק כך נשים סוף לשיטת המצליח של חברות הסלולר על חשבוננו.