לקוחות כללית לב תלפיות דורשים שיפור !
מספר חתימות
4 |
|
50 | |
פורסם בתאריך: 24/08/2020
שלום לכולם
מי שמבקר בכללית - לב תלפיות יודע כמה מזלזלים בנו, לקוחות "כללית" !
הנציגות היקרות עובדות קשה מאוד וצריכות לענות גם לטלפונים וגם לקבל לקוחות שמגיעים פיזית, מה שגורע מאוד מהשירות שלהן ומאריך את זמן ההמתנה בטלפון או במזכירות המרפאה..
אני מניח שרק מעטים מאיתנו, אם בכלל, התלוננו בנושא הזה אבל זה הזמן להגיד להנהלת כללית כמה זה נמאס על כולנו !
המזכירות היקרות לא אשמות ולא פעם שמעתי ממזכירה שעבדה שם כמה שזה לא אנושי לתת שירות גם בטלפון וגם פרונטלית...
אז בואו נעשה שינוי לטובתינו....