תקלות מערכת זיהוי לקוחות בלאומי ישיר
מספר חתימות
עד כה נאספו: 5 חתימות.
|
פורסם בתאריך: 12/07/2012
אנחנו לקוחות ישיר לאומי, שטרחנו, פתחנו והעברנו את חשבון/ות הבנק שלנו לישיר לאומי בעקבות ההבטחה שהמערכת הטכנולוגית המתקדמת והשירותים החדשניים יאפשרו לנו לבצע פעולות רבות בחיסכון של זמן, אנרגיה טרטורים ועוגמת נפש, באמצעות הטלפון והאינטרנט במשך רוב שעות היממה.בזמן הלא מבוטל שעבר מאז הצטרפותנו לשירות, אנו נתקלים באותן בעיות חוזרות ונישנות, המערכת נכשלת בזיהוי האוטומטי, הנציגים קודם שואלים אותנו סדרת שאלות זיהוי מתישה, ורק לאחריה הם מבשרים שהם אינם יכולים לעזור לנו לבצע את הפעולות, ושהם אינם מורשים להעביר אותנו לצוות הבנקאי, ורק יכולים להפנות אותנו מחדש לחידוש הקוד האישי, או להקשתו שוב, מה שמביא כמובן לכשלון חוזר בזיהוי וחוזר חלילה. כל פעם אנו נישאלים מחדש האם במיקרה מכשיר הסלולר הופעל על רמקול, האם הוא תקין, וכיוצא בזה, ולבסוף אנו ממתינים הרבה זמן על הקו ללא קבלת שירות.תלונות רשמיות נפתחו במערכת לפני זמן רב כמו גם הסבר הבעיה לנציגיםאנו מזמינים אתכם לחתום על העצומה ולחזק את כוחנו בקריאה לאנשי ישיר לאומי לפתור את הבעיה בהקדםאת נוסח העצומה אפשר גם לשלוח כמייל לבנקאי מאתר האינטרנט של ישיר לאומי