שיפור שירות הלקוחות בקרב חברות תקשורת
מספר חתימות
1,068 |
|
1,000 | |
חברות תקשורת רבות מספקות שירות לקוחות קלוקל ואינו מספק אשר גוזל מלקוחותיה זמן רב, ומונע מהם גישה למימוש זכותם לקניין וגישה למידע אשר אותו הם ראויים לקבל, זאת למרות החוק הקובע סטנדרטים לפיהם חברות התקשורת אמורות לספק שירות.
במדינות רבות ברחבי העולם מצב ההמתנה בשירות הלקוחות הינו טוב מאוד ביחס למצב בישראל. לדוגמה, בקנדה, הזמן הארוך ביותר שנמדד בהמתנה לנציג שירות לקוחות בחברת תקשורת היה 2.5 דקות.
לכן, בניסיון ליצור מודעות אצל חברות התקשורת ולגרום לשינוי במדיניות שירות הלקוחות הקלוקל, אנא מכם, השתתפו בעצומה זו במטרה ליישם את השינוי.
ציר הזמן של העצומה
- 30/03/2018
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 29/03/2018
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 28/03/2018
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 28/03/2018
- העצומה נפתחה