שיפור תפקוד קווי 24, 25 ו-125 של חברת דן
![אין תמונה](https://www.atzuma.co.il/assets/images/nophoto.png)
מספר חתימות
1,089 |
|
2,000 | |
14/11/10
לכבוד,
מר שמואל רפאלי,
מנכ"ל דן חברה לתחבורה ציבורית בעמ
שלום רב,
הנדון: קריאה לשיפור תפקוד השירות הניתן על ידי קווים מספר 24, 25 ו-125
אנו, סטודנטים הלומדים באוניברסיטת תל אביב ובסמינר הקיבוצים ותושבי תל אביב, פונים בבקשה להגברת תדירות קווי דן 24, 25 ו125, המשרתים אותנו מדי יום ביומו בהגעה למוסדות הלימוד, מקומות העבודה ועיסוקים אחרים בשכונות הצפוניות של העיר.
מאז פתיחתה של שנת הלימודים הנוכחית, ניכרת הרעה משמעותית בתפקוד השירות הניתן על ידי החברה באמצעות קווים 24, 25 ו-125. הרעה זו ניכרת במספר היבטים.
ראשית, תדירות הגעת האוטובוסים אל התחנות אינה מספקת, כך שנדרשים זמני המתנה ארוכים במיוחד, לעיתים אף של למעלה מחצי שעה. שנית, עלתה רמת העומס והצפיפות בכל אוטובוס ונהגים רבים נאלצים לחלוף על פני התחנות מבלי לעצור. עומסים אלו, מלבד שמבטאים חוסר כבוד לציבור הלקוחות ומסכנים את ביטחונו, תורמים גם הם להארכת זמני ההמתנה ולאיחורים רבים של ציבור הלקוחות. למעשה, על פי דיווחי הסטודנטים, ממרכז העיר נדרשת יציאה מוקדמת של למעלה משעה בכדי להגיע בזמן אל תחילת יום הלימודים. בנוסף, זמני הגעת האוטובוסים לתחנות אינם מתוזמנים בהפרשים קבועים ורבים המקרים בהם מגיעים מספר נהגים יחדיו לתחנה.
אנו מודעים לכך שחברת דן עשתה ועושה מאמצים מתמשכים בכדי להיטיב עם ציבור לקוחותיה ולשפר את השירות הניתן על ידה. על כן, אנו פונים בבקשה לפתרון מהיר ככל האפשר לבעיה.
בתודה מראש,
ציר הזמן של העצומה
- 25/11/2010
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 19/11/2010
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 16/11/2010
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 14/11/2010
- העצומה נפתחה