שירות סניף דאר מגדיאל הוד השרון
מספר חתימות
820 |
|
5,000 | |
מזה כשנתיים אנו, תושבי מגדיאל, הוד השרון, וסביבתה חווים הידרדרות בשירותי סניף הדאר, בכיכר מגדיאל וכן בשירות חלוקת הדאר ברחובות מסויימים באיזור. בעקבות זאת, פנו תושבים רבים באופן אישי, במכתבים, בפקסים ובמייל לחברת הדאר, ולתלונות הציבור - ושום דבר לא השתנה!!!
אנו החתומים על עצומה זו, דורשים ממנכ״ל חברת דאר ישראל, מר חיים אלמוזנינו, ומשר התקשורת, מר גלעד ארדן, לטפל באופן מיידי בשיפור השירות והתנאים הבלתי סבירים בסניף, ובחלוקת הדאר, מהם סובלים תושבי מגדיאל, הוד השרון:
1.הגדלת הסניף. לא ייתכן כי סניף הנותן מענה לכמות הולכת וגדלה של תושבים ימנה רק 2 עמדות פקיד ועמדה אחת לחלוקת דברי דאר רשום וחבילות.
2. בשנים האחרונות גדל משמעותית היקף הרכישות באינטרנט. הדבר הוביל לגידול בהתאמה של החבילות המגיעות מהארץ ומחו״ל באמצעות דאר ישראל. דאר ישראל לא התקדם בטיפול בכמות הגדלה ועדיין ממשיך לקטלג חבילות בצורה שאינה יעילה. בסניף דאר מגדיאל, עמדת חלוקת חבילות ובה עובדת אחת בלבד, האחראית על חלוקת החבילות ופריטי דאר רשום. היא אינה עומדת במעמסה הגדולה ותורי ההמתנה ארוכים, מעבר לזמן סביר. בנוסף, בחודשים האחרונים, פירטי הדאר אינם מגיעים לסניף במועד המצויין בהודעה המתקבלת בבתי התושבים, אלא בעיכוב של יום או אף יותר. יש לפעול במיידית להחלפת ו/או תגבור כח אדם לטובת נושא החבילות/דאר רשום בלבד.
3. חלוקת פריטי דאר על ידי דוורים - חלוקת דאר בתיבות הבתים, בחלק מהרחובות במגדיאל והאיזור אינה סדירה ולעיתים מתבצעת במקרה הטוב, כפעם בשבועיים בלבד בחודשים האחרונים. הדבר גורם לעיכוב ודחייה בתשלומים, לעיכוב בקבלת הודעות לדברי דאר, לעיכוב בקבלת תלושי משכורת ותגמולי שכר ועוד. אנו דורשים לפעול במיידית להסדרת בעיית כח האדם בצוות הדוורים באיזורינו על מנת שחלוקת הדאר תהייה סדירה ורציפה.
על החתום,
תושבי מגדיאל, הוד השרון והסביבה
ציר הזמן של העצומה
- 18/06/2014
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 06/06/2014
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 05/06/2014
- העצומה נפתחה