צורת הלימוד של דלית

מספר חתימות
24 |
|
100 | |
ברצוננו לעלות נושא שנורא מטריד את רוב הסטודנטים של שנה ב לתואר כלכלה וניהול.
מדובר בקורסים מבוא לאקונומטריקה א׳ וSAS עם המרצה דלית גפני.
אנחנו נמצאים כבר חודש מתחילת הסמסטר והתחושה שקיימת אצל רוב הסטודנטים הינה שהשיעור מועבר רק בשביל להעביר אותו ולסמן וי על החומר ולא להעמיק ולעזור לסטודנטים להבין את החומר. רוב הסטודנטים עד היום מרגישים אבודים בשיעור, וגם לאחר השיעור אין חבר להעזר בו כי זאת תחושה של רוב הסטודנטים בכיתה.
מהמבט שלנו מורגש שמאחר ויש למרצה המון חומר להעביר אז השיעור מתקיים בקצב מאוד גבוה והכל עובר אלינו בצורה נורא לא ברורה. דלית מדברת נורא מהר, מכתיבה את החומר ולא נותנת לנו מספיק זמן על מנת שנוכל להעתיק את כל החומר למחברת כדי שנוכל לעבור עליו בזמן אחר.
רוב החומר מועבר בדפים מוכנים מראש שרק ממורקרים במהלך הראשן, מה שמקשה על סטודנטים לעקוב כי אין סדר לכתיבה. זה הופך כמו לקריאת מסמך מה שלא יכול להיות במקצועות מתמטיים. מה שעוד מקשה על הבנת החומר היא שהחומר מועבר בצורה תאורתית בלבד ללא שום דוגמא כך שנורא קשה לתרגל ולהבין.
בנוסף כאשר סטודנטים מבקשים לשאול שאלות בנושא, דלית עונה בתשובות כמו "ככה" או בתשובות שכבר היינו צריכים לדעת ולהבין את זה.
במהלך השיעור נשאלות שאלות ורובן לא מקבלות תשובה, בסופו של דבר אנחנו בטוחים שגם למרצים קשה עם כל המצב שנקלענו אליו והזום שגורם להעביר קורס בצורה שונה, אך עם זאת אנחנו סבורים ובטוחים שהיא צריכה יותר להתחשב בסטודנטים וכן להאט את הקצב, לתת לנו להעתיק את החומר כמו שצריך וכמובן לענות על שאלות שנשאלות בכיתה ולא לתת לנו תשובה:״השיעור מוקלט תוכלו לראות אותו אחרי זה״, זה שהשיעורים מוקלטים זה פלוס וזה חשוב אך עם זאת אנחנו לומדים בין 7-10 קורסים הסמסטר ואין לנו זמן אחרי שישבנו במהלך השיעור והקשבנו להכל ללכת גם לראות את ההקלטה כדי שנוכל להעתיק את מה שהיא הכתיבה.
יתרה על כך, בקורס SAS לרוב הסטודנטים הגישה מרחוק בכלל לא עובדת וכבר מהשיעור הראשון כאשר סטודנטים ביקשו עזרה ושאלו מה ניתן לעשות התשובה הייתה שהיא חייבת להספיק את החומר ולא יכולה לחכות לאף אחד.
אנחנו משלמים הרבה מאוד כסף על מנת לקבל את הכלים להיות אנשים משכילים יותר וכדי לקבל את הכלים הראויים לכך. אנחנו ככיתה מאוד מאוכזבים משיטת הלימוד של שני הקורסים האלה ונשמח לקבוע שיחה כדי שנוכל לפתור את הסוגיה הזאת.
מצרפים למכתב זה את חתימות הסטודנטים שמרגישים כמו המכתב הזה.
תודה מראש,
סטודנטים לכלכלה שנה ב'.