עמנואל נגד אפיקים

מספר חתימות
62 |
|
1,000 | |
בס"ד
חברת אפיקים היא חברת אוטובוסים אשר אמורה לספק שירותי תחבורה ציבורית בעמנואל.
בתור תושבים בעמנואל אנו נתקלים בהתנהלות מזלזלת באופן שיטתי של חברת אפיקים כלפי הציבור שלנו.
משיחות עם תושבים, נוכחנו לדעת כי היחס המזלזל וחוסר הכבוד המינימלי לציבור הנוסעים, הוא דבר בשגרה בחברת אפיקים.
פניות של יחידים אל החברה לרוב נענות בהשתקת הלקוח. מובטח שהעניין יועבר ויטופל-אולם בפועל לא נעשה כלום.
מכתב הועבר לשר התחבורה ומנהל רשות התחבורה הציבורית במשרד התחבורה, אולם אנו חושבים, כי עלינו כציבור הנוסעים להתאחד ולא להסכים להמשך התנהלות זו של החברה.
נסיעות שלא יוצאות בדרך קבע, תדירות זמנים מגוחכת, איחורים ונהגים שלא עוצרים בתחנות- הם דברים שמשבשים את סדר היום של כולנו וגורמים לנו לאיחורים ולבזבוז זמן יקר.
חברת אוטובוסים שמכבדת את עצמה צריכה לעמוד בלוחות הזמנים שלה- להוציא את כל הנסיעות, לעמוד בזמנים ככל הניתן ולעצור בכל התחנות- אין שום סיבה שאנו כאזרחים בודדים נצטרך לנחש האם האוטובוס יגיע או לא יגיע ולקוות למזל.
חיכית בתחנה והאוטובוס כלל לא הגיע? האוטובוס חלף על פניך ולא עצר בתחנה? נהג התייחס אליך בצורה לא יפה? שירות הלקוחות הבטיחו שיחזרו אלייך ולא חזרו? האוטובוס הגיע באיחור לא סביר?
אנו קוראים לכם- ציבור הנוסעים- לרשום כאן שם, ופרטים אודות הקו, התאריך והמקרה- על מנת שנוכל לקבל תמונה מלאה ואמינה על הכשלים בחברת אפיקים ולהביא להפסקת ההתנהגות הכל כך מזלזלת הזאת.
כל המידע והחתימות יועברו הן אל החברה עצמה והן אל משרד התחבורה- שחשוב שיבינו את מימדי התופעה- כי בתור יחידים- אף אחד לא רוצה להקשיב- לכן, לא נותרה ברירה, אלא להתאגד.
המצב לא יכול להמשיך כך, ואין סיבה שהוא ימשיך כך.
אנא העבירו עצומה זו וידעו כל מי שמשתמש בקווי אפיקים ונתקל במקרה כזה,
נודה לכם על שיתוף הפעולה
זה למען כולנו
הלשכה לפניות הציבור של אגודת ישראל עמנואל
ציר הזמן של העצומה
- 04/12/2017
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 21/11/2017
- העצומה נפתחה