לא נעשה תואר שני בפקולטה להנדסה של אוניברסיטת תל אביב
מספר חתימות
109 |
|
500 | |
אני, סטודנט.ית לתואר ראשון באוניברסיטת תל אביב, מתחייב.ת שלא אמשיך לתואר שני בפקולטה להנדסה.
איני מוכן.נה ליד החופשית של המרצים, לחוסר הבקרה על רמת הבחינות ועל עומס המטלות בקורסים ובמעבדות.
איני מוכן.נה להמשיך לשנן וללמוד נושאים שאינם רלוונטיים ובשיטות מיושנות.
איני מוכן.נה להמשיך לתואר נוסף שידכא את היצירתיות שלי, ויהנדס אותי לרפרנס, לדחוס חומר ולשנן.
אני לא מוכן.נה שבכל פעם שנתלונן על ציונים לא הוגנים, מבחנים לא סבירים, או רמת הוראה גרועה, ונעשה זאת דרך הצינורות המקובלים דרך נציגי ועד ותוך הצגת נתונים חד משמעיים ונימוקים הגיוניים, נצטייר כחבורת בכיינים. על הקורסים והמרצים אין פיקוח הולם, ואנחנו משלמים את המחיר.
אני לא מוכן.נה להסכים לסטטוס קוו הקיים, בו המעלה היחידה של סטודנט מאוניברסיטה על פני סטודנט ממכללה היא שסטודנט מאוניברסיטה סבל יותר ועל כן הוא יהיה מהנדס חרוץ יותר ממועמד ממכללה. גישה זו מייצרת תסכול, שנאה למקצוע, ואף דיכאון. באנו לפה על מנת ללמוד, ולא על מנת להתחשל.
כל סטודנט.ית כאן בחר.ה ללמוד כאן מתוך הבנה כי זהו המקום הטוב ביותר לרכוש תואר בהנדסה. באנו ללמוד, השקענו עשרות אלפי שקלים וארבע שנים (לפחות), וקיבלנו רמה אקדמית נמוכה, ושיטות לימוד מיושנות. אנחנו אלו שמעלים את יוקרתה של האוניברסיטה, בהתברגות בעמדות מפתח בתעשיית ההייטק ובהמשך ללימודים לתארים מתקדמים ובמחקר איכותי בארץ ובחו"ל. לא נמליץ לאיש על לימודים באוניברסיטה, ולא נמשיך לתואר נוסף בפקולטה אם זו תמשיך להתנהל בצורתה הנוכחית.
אנו דורשים:• סטנדרטיזציה של הדרישות לקורסים ולמעבדות.
• גורם אוניברסיטאי שיוודא סינכרון ובקרת איכות הקורסים והמעבדות.
• אכיפה של עמידת הסגל בנהלים: לא יתכן שסטודנט.ית שלא עומד.ת בנהלים יפגע, אך איש סגל יוכל לצפצף על הנהלים ולעשות כרצונו ללא השלכות.
• העלאת רמת ההוראה – סמסטר אחרי סמסטר אנו נתקלים במרצים שאינם מעוניינים ללמד / מלמדים ברמה נמוכה אשר לא מכבדת את המוסד ואותנו.
על הפקולטה להתאים עצמה לעשור הנוכחי - לימוד שמאתגר את השכל ולא את היד, רמה אקדמית גבוהה בהוראה ובפרויקטים, ומעל הכל, הבנה שאנחנו, הסטודנטים להנדסה בפקולטה הם דור העתיד של היצור והפיתוח הטכנולוגי בישראל, ולא תלמידי תיכון.
בחתימה על עצומה זו אני מצהיר.ה כי אני סטודנט.ית בפקולטה או בוגר.ת וכי את התואר השני שלי אבחר ללמוד במוסד אחר, מתוך היכרות עם רמת הפקולטה - שמדורגת במקומה הגבוה (אקדמית) הודות למיקומה הגיאוגרפי בלבד.
ציר הזמן של העצומה
- 17/02/2021
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 16/02/2021
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 11/02/2021
- העצומה נפתחה