איסור ייצוג נשים כאובייקט מיני בפרסום

אין תמונה

מספר חתימות

170
 
170  

בעידן הפרסום ההמוני (שלטי חוצות, מדיה דיגיטאלית, שירותי תוכן, רשתות חברתיות ועוד), קיימת תופעה ידועה של הצגת נשים כאובייקט מיני בפרסומות תוך הצגת דימוי גוף "אידיאלי". לעיתים קרובות הפרסומות אפילו אינן קשורות לנשים ואולם, אנשי ענף הפרסום הבינו שאישה מסמלת מיניות ומין מוכר. תופעה זו מחזקת סטריאוטיפים מגדריים אצל גברים ונשים כאחד, אך להצגת דמות האישה ישנה השפעה ניכרת בעיקר על בנות הנוער. חשוב לציין בהקשר זה, שהחשיפה לפרסום היא מגיל צעיר ועל כן הינה גורם מעצב ומכריע על עולמם של בני הנוער. לנו בתור נערות בגיל ההתבגרות, מפריע עד מאד לראות את היחס לנשים בפרסומות, זה פוגע בנו כנשים המאמינות בשוויון וכמתבגרות החוות את ההשפעה הישירה של ייצוג הנשים בפרסומות על דימוי גופינו שלנו ועל דימוין העצמי של חברותינו. קשה להיות אישה בחברה שבה לנשים נעשית "החפצה" והן משמשות ככלי שיווקי.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

26/01/2020
העצומה השיגה 100 חתימות!
26/01/2020
העצומה נפתחה