הפרת חובת האמונים וההגינות

אין תמונה

מספר חתימות

10
 
11  
פורסם בתאריך: 03/05/2021
 

לכבוד הנהלת מכללת האקר י ו , רמת גן 5שהם הנדון: הפרת חובת האמונים וההגינות אנו הסטודנטים מקורס רשתות פונים אליכם בהמשך לפניות שנעשו בעל פה, בבקשה, כי יוחלף תלמידים. 11המרצה הנוכחי וכי הכיתה תחזור להיות כיתה של התחלנו ללמוד במכללת "האקר-יו" וזאת על מנת להיכנס לעולם ההיי טק ובשביל זה אנו משקיעים ממיטב כספנו וזמננו. כשהתחילו הלימודים פנינו אליכם בבקשה, כי יוחלף המרצה (ליאור רובינשטיין) לאור העובדה, כי הוא אינו מצליח להעביר את החומר בצורה המיטבית והוא אינו מובן. נציין כי למר רובינשטיין שנות ניסיון מרשימות בתחום, אך אין הדבר מבטיח כי איכות ההוראה וההסברים עולים בקנה אחד עם הניסיון. ניתן בהקלטות השיעורים להיווכח כי המרצה לימד חומר ואף עבר על שאלות ההכנה וכשהגענו נוכחנו לראות כי התשובות (שכנראה נבנו ע"י אדם אחר ולא ע"י המרצה) –בפועל למבחן מסכם אינן התשובות אותן הוא הציג לנו לאורך הדרך, מה שהכשיל רבים מאיתנו . התחושה שנתקבלה היא שהמרצה אינו מכין מערכי שיעור ואינו בודק את אשר הוא מלמד, מה שיוצר תחושת זלזול . למרות פניותינו החוזרות והנשנות לא רק שלא הוחלף המרצה אלא, שגם הגדלתם את כיתת 3 -הלימוד ל לאף אחד מחברי הקורס לא נאמר כי – תלמידים בטענה ש"הדבר ידוע מראש" 1 הכיתה תגדל לכמות אשר לא מאפשרת שאלת שאלות בסיסיות בזמן ההרצאות. יתרה מכך, כמה מתלמידי הקורס התקשרו לגב' אוחנה להלין על טיב המרצה אך זאת לא הודיעה חברים לקבוצת הלימוד. 20 לאף אחד מן המלינים על כך שבאותו יום מתוכננים להצטרף עוד המרצה כשל בלהעביר את החומר לכיתה קטנה יותר וכעת השיעורים נעשו לא מובנים בעליל והמרצה לחסר סבלנות, רבים מחברי הקבוצה יוצאים מהשיעורים ללא הבנה וללא היכולת לשאול את השאלות הנדרשות. אם היינו יודעים, כי הכיתה תגדל וכי תהיו אטומים לבקשותיו מראש לא היינו מגיעים ללמוד במוסדכם. ההתעלמות שלכם מהמצב אינה מקובלת על כלל הסטודנטים החתומים על מכתב זה. ניסיונותיה של הגב' יובל אוחנה לטעון, כי הבעיה יכולה להיות נקודתית וכי תנסה למצוא לכל אחד מאיתנו סידור שיעזור רק לו הינה רק ניסיון כושל לפלג אותנו. שילמנו ממיטב כספנו ואנו רוצים ומצפים לקבל את התמורה שמגיעה לנו. התחושה המתקבלת היא שמנסים לחסוך במשאבים על חשבוננו וזאת למרות שכר הלימוד הגבוה ששילמנו במיוחד בשעת משבר הקורונה. כשבאנו למיון וביררנו לגבי הלימודים נאמר לנו, כי אנו נקבל את כל החומר שיעזור לנו להתקדם ולהגיע למשרה מובטחת במהירות, נאמר לנו כי תמיד ישנה אוזן קשבת ויד שתושת לנו לעזרה אם נזדקק לה. אולם, למרות שפנינו מספר פעמים לא רק שאף אחד לא רוצה לשמוע אותנו אלא מתעלמים מאיתנו במופגן ומנסים לחסוך עלינו כסף ובמקום לממן עוד מרצה ולפתוח כיתה נוספת "דוחסים" עוד תלמידים לכיתה שלנו. נוסיף כי בשלב "המכירה" של הקורס הובטח לכל חברי הקבוצה כי הקורס יימשך עשרה חודשים, אך לאחר שהתחיל בפועל הקורס גילינו כי משך הקורס הינו שנה. ככל ותמשיכו לפגוע באמון שנתנו בכם נדרוש את כל כספנו חזרה או קיזוז בהתאם לתאריך שבו ) ואם ניתקל במכשול כלשהו לא נהסס לפנות לערכאות 22/4/2021 נסתיים הנושא הראשון ( מתאימות וגם לערוצי התקשורת והעיתונאות , כאשר הוכחות בידינו ונמנע מהוצאת דיבה או לשון הרע. . יום מקבלת מכתב זה 14 הנכם מתבקשים להודיע לנו בכתב את תגובתכם תוך בברכה , סטודנטים לקורס ניהול רשתות, אבטחת מידע ומחשוב ענן.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו