שירות ואחריות חברת ח.י ע"י חברת פלאפון
מספר חתימות
89 |
|
50 | |
אנו בעלי החנויות, פונים בזאת בעצומה זו, לחברת ח.י ולחברת פלאפון לטיפול מיידי ויסודי, במערך האחריות המשותף לשניהם.
1. כולנו חווינו וחווים יום יום, בעיות באחריות, אנו שולחים לקוחות למרכזי השירות של פלאפון והם לא מקבלים שירות.
2. מבירור שעשינו עולה כך:
א. ישנם מכשירים רבים, שפשוט מגיעים אלינו לחנויות כשהם מלכתחילה לא מופיעים כלל באתר פלאפון כזכאים לאחריות, רשלנות חמורה.
ב. גם מכשירים שכן מופיעים באחריות במועד הרכישה של החנות או הלקוח, לאחר חודשים ספורים, תוקפה פג, והינם נשמטים מהמערכת. זאת משום שתוקף האחריות הינו לשנה מתאריך הקליטה למערכות פלאפון/ חי. ולא מתאריך ההפצה בפועל לחנויות / לקוחות.
הננו דורשים בזאת.
א. להכניס את המכשירים למערכת האחריות בסמוך ממש למועד הפצתם לחנויות, ולא בסמוך לכניסתם לארץ או כל מועד אחר שאינו סמוך ממש למועד ההפצה. לחלק אותם לקבוצות קטנות, וכל קבוצה שיוצאת בפועל להפצה, להכניס אותה למערכות ממש בסמוך למועד ההפצה, ולא להכניס הכל יחד מראש.
ב. בשביל אותם מקרים שלקוח קונה את המכשיר כמה חודשים לאחר קליטתו במערכת האחריות, וחודשים אלו מקצרים לו את תקופת האחריות.
יש צורך לבצע שינוי באתר פלאפון כך שייכתב במפורש, "למכשיר זה פגה תקופת האחריות בתאריך */*/*/. יש לבדוק את מועד תום האחריות על פי מועד הרכישה בחשבונית" כך שנציגי פלאפון יבינו את שורש הבעיה, ויידעו לעיין בחשבונית הלקוח, ולעדכן לו את תוקף האחריות ממועד החשבונית ולא ממועד הקליטה. כמו"כ נציגי פלאפון אינם מודעים להליכים באופן דיי גורף, ויש לבצע רענון נהלים והליכים עד אחרון הנציגים., כיצד מאריכים אחריות, וכו וכו.
ג. רצוי שיהיה אתר/ מספר לאסמס / ווצאפ, כפי שיש לחברות רבות אשר מכבדות את עצמם, לעדכון האחריות בתאריך הרכישה, כך שבאופן אוטומטי טיימר האחריות יתחיל לפעול ממועד רכישת הלקוח.
אנו מודים מראש להנהלת החברה, ומקווים לטיפול מהיר ויעיל.
כמו"כ מתנצלים על השימוש בפורום זה, הדבר נעשה מחוסר ברירה ולאחר שנות סבל.
בכבוד רב
בעלי חנויות הסלולר בישראל
ציר הזמן של העצומה
- 30/01/2023
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 30/01/2023
- העצומה נפתחה