בגרות בהיסטוריה 10.6
מספר חתימות
15,335 |
|
20,000 | |
אנחנו, תלמידי שכבת י' לשנת 2013 ברחבי מדינת ישראלרוצים לערער על הבגרות הנוראית שהייתה בהיסטוריה בתאריך ה 10.6.13נוסח הבגרות היה מטעה לחלוטין, מבולגן ובקצרה- מכשיל , בצורה הפשוטה ביותר.הבגרות הנ"ל הייתה הבגרות העיונית הראשונה שלנו, מיותר לציין שרובנו לא עסקנו אי פעם לפני זה בבגרויות, לאחר הבגרות, יצאנו מהכיתה במהירות בהרגשה שמשהו חסר, עם הטופס הלכנו לחדר המורים לראות מה דעת המורים על הבגרות, כשעמדנו בכניסה לחדר המורים, היה אפשר לראות רק בלאגן וכאוס, מורים להיסטוריה ישבו סביב הבחינות ולא הבינו "מה חשב לעצמו משרד החינוך", המורה שלי שמלמדת כבר 26 שנים ציינה שהבגרות הזאת הייתה הבגרות הכי קשה שהיא נתקלה בה, הבעיה היא לא בחומר, או ברמת השאלות (אף על פי שגם הן היו מתחכמות ונוגעות בפרטים לא רלוונטים), הבעיה הייתה בניסוח הבגרות ובהתחכמות המיותרת שהכשילה את כולנוהבגרות עסקה בהיסטוריה, לא בהבנת הנקרא, אף על פי שזה משהו שצריך לדעת, במיוחד דרך מבחנים ובגרויות,עדיין הניסוח בבגרות הנ"ל היה מיועד להכשיל. וגרם לכישלון תלמידים גם אם ידעו את החומר בצורה מעולה, המורים עצמם הזדעזעו למראה הטופס וכנ"ל התלמידים שזאת הייתה הבגרות הראשונה שלהם (עובדה שלא היה בה שום התחשבות)צוות המורים כועס, התלמידים כועסים, ההורים כועסים, ואנחנו חושבים, מה הטעם ללמוד אם בסוף נופלים על ניסוח מטעה של שאלות?מדינת ישראל שדוגלת בחינוך ושואפת לממוצע גבוהה, צריכה ואף חייבת להתחשב בתלמידיה ולא ליצור מבחני בגרות מכשילים ומטעים כמו זה. (בנוסף, התחשבות בעובדה שזאת בחינת בגרות ראשונה, תהיה מועילה)אנו התלמידים , דורשים תגובה בהתאם, ושהמצב לא ישאר כך, תלמידים רבים נכשלו במבחן הזה בגלל "האותיות הקטנות" , בין האפשרויות:פקטור סמלי לכל תלמידי הארץ והתחשבות במתן הציוןהורדת הרמה במועדי ב' באופן משמעותי וניסוח ברור של השאלותתלמידים רבים השקיעו מזמנם ולמדו למבחן הזה, אין סיבה שהם יפלו בגלל ניסוח מטעה.תודה רבהתלמידי שכבת י' 2013 !
ציר הזמן של העצומה
- 17/06/2013
- העצומה השיגה 15,000 חתימות!
- 11/06/2013
- העצומה השיגה 10,000 חתימות!
- 10/06/2013
- העצומה השיגה 5,000 חתימות!
- 10/06/2013
- העצומה נפתחה