עצומה הקוראת לחברות התקשורת לשפר את התשתית בגולן
מספר חתימות
250 |
|
1,000 | |
שפטל עצבני - http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FDLFEK&c41t4nzVQ=KL
תושבי הגולן והצפון - סוג ב' האם הטכנולוגיה מתקשה לטפס על הרמה?שלום לכולם,מאחר ואני ואנשים נוספים באיזורנו (רמת הגולן) נפגעים מאד מהניתוקים ברשת האינטרנט (בעיקר בהוט), החלטתי לפעול.הבעיה היא כללית ולא רק בהוט - קריעת סיב של בזק + ניתוקים רגילים של הוט + ניתוק של 012 שלאחר הפסקת חשמל ויצא שכל השבוע אין אינטרנט, גם רוב התחנות בתדלוק עצמי אינן עובדות ועוד שירותים נוספים.ישנם עסקים בגולן המנותקים מקווי בזק כבר כ-6 שבועות!!ישנם יישובים בגולן (כגון מושב יונתן) שכלל אינו מחובר לתשתית הוט!
בצה"ל, גם אם נקרע סיב של בזק עליו יושבת תקשורת צהלית - לקוח הקצה כלל לא מרגיש, גם לא תוך כדי שיחה. זאת בעקבות גיבוי "חם ומלא" שמבוצע. לכל "קו" (סיב, תשתית רדיו וכו') יש גיבוי הן מבחינת מתח והן מבחינת פריסה או נתיב. למה? כי צה"ל כנראה משלם יותר. מדוע קוים אזרחיים אינם מקבלים גיבוי על אותם נתיבים?בכל מקרה גם כשרציתי להתנתק - אמרו לי שיש לי קנס כי אני לא עומד בהתחייבות, סליחה...???? יש כאן ביטול חוזה! הם לא עומדים בהתחייבות לתת שירות. (אל דאגה... בתקנון שלהם הם מבטחים עצמם בסיסמאות).הפתרון - לפעול ליצירת גיבוי חם ומלא לכל התשתית, ופיצוי הולם ללקוחות.
בכל מקרה אני פועל על הגשת תביעה.אני קורא לכולם להצטרף, רשמו בהערות נזקים שנגרמו ובאיזו חברה אתם מנויים.אלו החתומים יקבלו עדכון יומי על הנעשה ועל ההתקדמות.
בנוסף - אשמח אם תעבירו למכריכם - ובעצם לכל מי שרשום אצלכם ברשימת תפוצה את הבקשה שלי.אני רוצה לרכז רשימת מתלוננים.
בינתיים - 60 שניות מזמנכם - תתלוננו אצל הגורמים הבאים:http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspxhttp://www.emun.org.il/בכבוד רב,אייל בהרבSimpleWeb פתרונות אינטרנט ותוכןwww.simpleweb.co.il[email protected]
מכתב שנשלח לשר התקשורת - השר משה כחלון:
משרד התקשורתהשר משה כחלון
הנדון: תקלות תשתית נתונים ברמת הגולן
שלום,שמי אייל וראשית אני מתנצל על כך שאני מפריע לך בעניינים "שוליים" במהלך היום.במקביל לפנייתי אליך, פניתי בצינורות המקובלים דרך פניות הציבור, ובנוסף התחלתי לרכז בעזרת עצומה לקוחות שנפגעו.
אני מתגורר במושב נוב שבגולן. בשנה האחרונה סובלים תושבי הגולן בכלל ותושבי דרום הרמה בפרט מניתוקים חוזרים ונשנים למשכים ארוכים ואף למעלה מ-24 שעות. בשבועיים האחרונים היו לפחות 3 ימים שלמים בהם לא הייתה תקשורת - 11.8, 17.8, 22.8.
בנוסף – ידוע לי שישנם בעלי עסקים גדולים בדרום הרמה (משתלות, בתי אריזה וכו') המנותקים מ"רדיו כפרי" מזה כ-6 שבועות.
הדבר נובע הן מתשתית הוט, והן מקריעת סיבים של בזק, או חוסר עמידה בעומס, כאשר לקוחות הוט גם נפגעים מתקלות עומק בתשתית של בזק.
הדבר מסב לי כעוסק בתחום האינטרנט ולעסקים אחרים נזקים גדולים, החל מאיבוד לקוחות חדשים ועד לאיבוד לקוחות קיימים שאינם מקבלים שירות.
בימי ניתוקים אנו מושבתים הן טלפונית והן אינטרנט, דבר הגורר הוצאה מכלל עבודה של כל המשרד ופגיעה בפרנסה.
כך למשל אתמול - מוסד חינוכי גדול בגולן הושבת למשך רוב שעות היום, כמו כן – תחנות דלק בתדלוק עצמי ועוד.מבזק נמסר כי 1,000 מנויי בזק היו מנותקים בדרום הגולן כל היום (!) וחלקם גם היום עד כתיבת פנייה זו (17:15). 1,000 מנויים מנותקים = 1,000 ימי עבודה!
כשאני פונה לחברת הוט (פניתי השנה לפחות 7 פעמים) אני כמובן מקבל תשובות מרגיעות ומציעים לי פיצוי - החזר על אותם ימי ניתוק (כ-2-3 ש"ח ליום ניתוק), או במקרה הטוב - זיכוי על שבועיים.
כאשר ביקשתי להתנתק מהטלפון - כמובן שחויבתי בקנס על הפרת הסכם.
אני חושב שישנה בעיה מהותית יותר מהוט או בזק, זו בעיה שצריכה להיות מופנית למשרד התקשורת לצורך מציאת פתרונות לשורש הבעיה.
אני קצין במיל' ביחידת"אבן יקרה" בצה"ל. גם צה"ל ברובו מושתת על תשתית של בזק, אך צה"ל מקבל גיבוי "חם ומלא" על כל תוואי, כך שגם אם ישנו ניתוק במהלך שיחה - לקוח הקצה כלל אינו מרגיש זאת.
איני בא להכתיב לגדולים ממני איך לעבוד, אך אני חושב שצריכה להיות כאן אמירה של שר התקשורת ומשרד התקשורת במתן שירות של תשתית נתונים ברמת הגולן.
אנו איננו תושבים סוג ב' ומבקשים מיידית לשפר את התשתית.
ממתין לתגובת המשרד/השר.
בברכת שנה טובה!-- אייל בהרבמושב נוב – רמת הגולן052-2556759 , 0722-515-929www.simpleweb.co.il
ציר הזמן של העצומה
- 25/08/2010
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 23/08/2010
- העצומה נפתחה