סוף לשירות הנורא של הוט-מובייל ומירס!

סוף לשירות הנורא של הוט-מובייל ומירס!

מספר חתימות

7
 
1,000  
פורסם בתאריך: 17/05/2017
 

אני פותח את העצומה הזאת בשם כל מי שסובל מהשירות הלקוי של הרשת הוט, אם גם לכם נמאס תחתמו! לרבות הוט-מובייל ולרבות מירס ושלל השירותים אשר הרשת הזאת מסרבלת. נמאס לנו מתודעת שירות לקויה! 

העצומה מיועדת לכל לקוח שאי פעם סבל מרשת הוט!

האם מנסים לעבוד עלינו עם פריסת רשת 4G במירס ומנסים להוריד אנטנות..?שמעו סיפור מעניין על תודעת השירות הנוראית שמספקת לנו הוט:

אמא שלי מנויה ברשת הדי פרימיטיבית מירס, יותר נכון הייתה מנויה, הרשת תחת בעלותה של הוט-מובייל היום. היא נתקלת כבר מספר חודשים בבעיות קליטה באזור העבודה שלה, מדובר בתקלה שעל-פי השמועות באיזורינו קשורה לשינוי באחת האנטנות שהם ביצעו לא מזמן.

אני כבר כמה חודשים מתרוצץ סביב נציגי החברה בשלל מקרים שונים וכל מה שאני יכול להגיד שתודעת השירות נוראית. הייתי אומר שהיא מאכזבת, אם לא הייתי יודע מראש שזה מה שאני עומד לקבל.

מדובר בתקלת קליטה באזור פרדס חנה עם הרשת של מירס. למי שלא יודע, מי שנמצא ברשת הזאת משתמש בה לצורכי עבודה נטו, בעיקר בשביל פיצ'ר הWALKIE-TALKIE שלה, הפיצ'ר מאפשר לתקשר בקבוצה מוגדרת מראש וכולם שומעים בו זמנית את מה שנאמר. מהסיבה הזאת, לא רק אמא שלי סובלת, אלא גם לקוחות עסקיים נוספים של הרשת (מדובר בסדר גודל של לפחות 50-30 לקוחות אם לא יותר). מדובר בסדר גודל לא קטן של לקוחות, שהחשיבות לפריסת הקליטה היא כמובן משמעותית עבורם, לכן הייתי טיפה מופתע לראות שהרשת לא מטפלת בנושא בכלל. אלא אם כן אתם קוראים לשיחות מנציגים לא מיומנים ובזבוזי זמן בטלפון טיפול כמובן.

השורה התחתונה זה שהם פשוט לא מסוגלים לעשות דבר פשוט מאוד: לשלוח צוות טכני שיטפל בתקלה הזאת בשטח. דבר בסיסי שמצופה מחברה נורמלית, כזאת שרוצה לעמוד בהתחייבויות שלה כלפי הלקוחות שלה.

אגב, הנה עוד מספר מקרים של התנהלות לא חכמה בלשון המעטה מצד הוט-מובייל 'מירס', אם כל מה שרשמתי עד עכשיו לא מספיק: 1) לפני כמה חודשים המכשיר של אמא שלי הלך לאיבוד, יש לה ביטוח והיא שילמה השתתפות עצמית לצורך קבלת מכשיר מוחדש, נחשו מה? היא קיבלה מכשיר תקול, שבמקום להחליף אותו מיד הינו צריכים להמתין לחלקים מחו''ל (כן כן) ורק אחרי זה תיקנו אותו (מדובר במספר שבועות המתנה). 2) הדברים הרגילים -לא חוזרים לשיחות, מנהלים לא מטפלים בתלונות ולא יוצרים תקשורת. ואחד השיאים - אמרו לנו להגיע לסניף שלהם באחד מימי שישי, על מנת לאסוף מכשיר שחזר מתיקון (לא היה שם שום מכשיר). 3) גבו מאיתנו באופן מגוחך 100 ש''ח על כך שכביכול לא החזרנו מכשיר חליפי שקיבלנו מהם, כמובן שזה הופיע כהפתעה בחשבונית ולא היה ולא נברא. רק אחרי שיחות, טירטורים ואיומים שלי הוחזר הכסף בחשבונית שלאחר מכאן בלי שום פיצוי.

כל פעם מחדש אני מקבל הוכחה לטענה שלי - לפיה תודעת השירות בארץ של הרשתות הסלולריות פשוט נוראית. הפעם מזוית אישית.

החלטתי שאין צורך להישאר ברשת הנוראית הזאת ולכן אמא שלי ניתקה את הקו, בקרוב מאוד יצטרפו לעניין גם לקוחות נוספים שסובלים מאותה תקלה. אפשר להסתדר גם בלעדיהם בדרכים אחרות, יש מספיק שירותים ברמה טובה יותר ואף חינמיים, לא צריך לפרנס רשת ברמה ירודה.

אם היה לי שקל על כל פעם שאמרתי שתודעת השירות בארץ לא טובה הייתי מיליונר. אם היה לי שקל על כל פעם שקראתי תלונה על התנהלותה של רשת הוט-מובייל הייתי מולטי-מיליונר.

 ---------------------
 
 
אגב, כל מי שמנוי ולא מרוצה מהשירות של 'מירס'. כפי שרשמתי קודם באחד הפוסטים, יש מספיק פתרונות אחרים ואם יש לכם קצת ידע טכני (דגש על המילה קצת) יש המון פתרונות יצירתיים: 1) המובן מאליו: אפשר לחבר את כולם ל-WhatsApp ולפתוח קבוצה. 2) לפתוח קבוצה באפליקציית Zello, עובד ממש אותו דבר כמו WALKIE-TALKIEE של מירס. יתרונות במעבר לשיטות האלו: 11) זה בחינם (חוץ מחבילת הגלישה שגם ככה לכולם יש, חשוב לציין שאפשר להסתדר בחבילות מאוד קטנות. 2) זה בסמארטפון הפרטי שבטח כבר יש לכם, לא צריך להסחב עם מכשיר נוסף. 3) וואטספ שומר לאחור את ההקלטות/הודעות שלכם. 4) יותר נוחות לשימוש והרבה יותר פרקטיות (לדעתי). 5) עובדות במספר פלטפורמות שונות, ככה שגם משתמש עם אייפון, גם משתמש עם אנדרואיד ו'אפילו' משתמש ב-Windows Phone יכול להשתמש בזה. 6) אתם יכולים להיות מנויים באיזה מפעילה סלולרית שאתם רוצים ולא רק ברשת מירס (ואפילו להשתמש רק ב-Wi-Fi...)

--------------------

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו