ייעול השירות בדואר ישראל
מספר חתימות
77 |
|
500 | |
כתלמידים בכתה י"ב כבר חווינו על בשרנו את השירות הרע של דואר ישראל. כחלק מעבודת הגמר שלנו באזרחות, חקרנו והעמקנו בנושא השירות של דואר ישראל, בעיה יומיומית אותה חווה כמעט כל אזרח.
ראשית מצאנו ובדקנו כי בעיה איכות השירות לציבור אכן נמצאת בשטח. מוכרים רבים, שנאלצים לפצות לקוחות ישראלים בגלל אובדן חבילות שנגרמו בגלל איכות השירות של דואר ישראל, מסיקים ששליחת סחורה לישראל אינה משתלמת ומחליטים לא למכור יותר לישראלים כך נוצר מצב בו ישראלים מעדיפים שלא להזמין דואר דרך האינטרנט והשוק מארץ נהנה מחוסר תחרות של מחירים זולים מהאינטרנט. נוסף על כך הדואר נשאר גוף מסורבל והפסדיו הכלכליים פוגעים בציבור.
מעבודתינו עלו מספר גורמים לבעיות אלו כמו למשל מתווה ההפרטה של חברת דואר ישראל אשר לא יושם באופן מוחלט, המשכורות של מנהלי חברת הדואר חרגו בהרבה משכרם של עובדי ציבור ובכדי לפתור את הבעיות שנובעות מן המסקנות יש צורך בתהליך של רפורמה שצריך לפתוח את השוק לתחרות רחבה.
אנו קוראים לכם אזרחים להתאגד יחד ולחתום על עצומה זו על מנת להילחם בשירות הלקוי של דואר ישראל ולהביא שינוי לחיי היומיום שלנו כאזרחי מדינת ישראל.
ציר הזמן של העצומה
- 09/04/2016
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 06/04/2016
- העצומה נפתחה