עובדי חברת איתוראן
מספר חתימות
42 |
|
50 | |
פורסם בתאריך: 29/10/2020
לכבוד הנהלת איתוראן.
שלום רב,
ברצוננו להעלות מספר נושאים הנוגעים להעסקתנו בחברה.
בראש ובראשונה נרצה להעלות את נושא החגים, בחברה מונהגת נורמה בה לא משולמים דמי החגים, נורמה הנאחזת בסעיף בחוזה בו כולנו חתומים עליו.
תוכן הסעיף (סעיף 9 בחוזה ההעסקה) כדלקמן: "דמי החגים ישולמו במסגרת השכר ויכללו בו".
לאחר בדיקה נראה כי סעיף זה אינו חוקי (סעיף 20 לחוק ההסכמים הקיבוציים) ולכן אינו מחייב.
לכן אנו דורשים תשלום על ימי החגים על פי חוק (צו הרחבה - הסכם מסגרת 2000) על כל ימי העסקתנו בחברת איתוראן, החל מוותק של 3 חודשים, ולמשך כל תקופת העסקתנו.
סוגיה נוספת שברצוננו להציף היא סוגיית השימוש בטלפונים הניידים.
בשנה האחרונה הגיעה מגפת הקורונה לארצנו ומצב חירום פקד את מדינתנו.
מצב החירום השפיע גם על חברת איתוראן, וגרם לשינוי בדרך העבודה שידענו עד היום.
עברנו לעבודה מהבית, מעשה מבורך שאין אנו מתלוננים עליו, אך מצפים מחברה אמידה כמו איתוראן לספק לנו כלים נוחים ואיכותיים לצורך עבודה זו.
כיום אנו עובדים עם הנייד האישי שלנו, מה שגורם לשחיקת הסוללה ורכיבים נוספים עקב שימוש יתר לצורכי עבודה.
בנוסף נוכחנו לדעת כי במעבר לעבודה בקפסולות עדיין נחויב בשימוש בניידנו האישי, דבר העלול לגרום לשחיקה נוספת למוצר והוצאה כספית לא מבוטלת מכיסנו הפרטי.
אנו מצפים מכם למצוא פתרון הולם לבעיה זו, פתרון העונה על הצורך שלנו לשמור על רכושנו הפרטי ועל כספנו האישי עליו אנו עומלים קשה, בעיקר בתקופת חירום כמו זו, המשפיעה עלינו בנוסף להיותנו סטודנטים.
נושא נוסף המטריד אותנו, ואחרון לעת עתה הוא נושא ההפסקות.
לפני זמן לא רב נציג אשר היה עובד מעל זמן מוגדר של כ-8 שעות (כולל), היה מקבל תוספת של כרבע שעה לזמן ההפסקה המקובל במשמרת רגילה בת 7 שעות.
לאחרונה נורמה זו חדלה מלהתקיים בהנחייתכם.
אנו מבקשים לקיים נורמה זו כפי שהיה נהוג עד כה, זאת אומרת:
אם נציג עובד משמרת שאורכה כ-7 שעות, יקבל חצי שעה הפסקה כדין.
אם נציג עובד משמרת שאורכה 8 שעות ומעלה,יקבל תוספת של כרבע שעה נוספת להפסקה, זאת אומרת סה"כ כ-45 דקות הפסקה.
העבודה בשירות הלקוחות דורשת שעות ישיבה מרובות ומענה רציף ואיכותי ללקוחות הממתינים לשירותנו, תוספת זו משפיעה על איכות עבודתנו ושירותנו ללקוחות החברה, ומטיבה עם מצב רוחנו האישי.
אנו נציגי איתוראן מעריכים את הנהלת החברה, ומצפים ליחס הוגן והקשבה מצדכם.
על החתום,
נציגי שירות לקוחות איתוראן.