חלוקת אחוזי המתכונת בציון ההגשה

אין תמונה

מספר חתימות

129
 
150  

אנו תלמידי שכבת יב מתיכון רוטברג כותבים עצומה זאת בעקבות מתכונת מספר 1 במתמטיקה.

לאחר ביצוע המתכונת הראשונה, בה רובנו חשנו תסכול רב, ותחושת כישלון בעיקר מהסיבות הבאות:

1) זו הפעם הראשונה שאנו מתמודדים עם מבחן באורך מלא הכולל בחירת שאלות וחלוקת זמנים. 

2) בחודש האחרון היינו נטולים תחת לחץ רב, עומס ופעילויות מטעם בית הספר. שיעורי מתמטיקה רבים התבטלו, ומצאנו את עצמנו מגיעים למתכונת עם ״הלשון בחוץ״ הן מבחינת הספק החומר והן מבחינת המטלות שהוטלו עלינו במקצועות השונים.

לאור זאת ועוד, אנו רוצים להציע פתרון.

המתכונת כבר קרתה ואין לשנותה. אך, כמו שנהוג בבתי הספר רבים אחרים, נשמח כי בית הספר יתייחס לציון המתכונת הגבוה מבין השניים בעת הרכבת ציון ההגשה.

אנו סבורים כי למתכונת השנייה נגיע מוכנים הרבה יותר, נלמד מהטעויות שלנו, ונשפר את תוצאותינו בצורה רבה.

חשוב לציין כי המתכונת השנייה מתרחשת שבועיים לאחר חופשת הפסח שבה לנו, התלמידים יהיה זמן חופשי שבו נוכל להשקיע רבות ללמידה למבחן. 

לסיכום, אנו בישרות האחרונה שלנו בה כל ציון חשוב, משמעותי ומשפיע. נשמח שתתחשבו בבקשותינו ובמיוחד שמדובר במקצוע כה חשוב עבורינו שדורש השקעה גורפת.

תודה מראש, תלמידי כיתות יב:)

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

26/03/2023
העצומה השיגה 100 חתימות!
26/03/2023
העצומה נפתחה