רישום כיתה ט' לתיכון מאורות לשנה"ל ה'תשפ"ב
מספר חתימות
עד כה נאספו: 14 חתימות.
|
אנו הורי תלמידות כיתות ח' בבית ספר "בית יעקב –רזאל" שבראשון לציון, מודיעים בזאת שלא נרשום את בנותינו לשנת הלימודים הבאה ה'תשפ"ב בתיכון מאורות, עקב ניהול כושל בשנת הלימודים הנוכחית.
רשמנו בנותינו לבית הספר רזאל, בידיעה שהגב' יהודית יפרח היא המנהלת גם בתיכון, דהיינו, ראינו שיש קו ממשיך ומחבר בין היסודי לתיכון בקו התורני והחינוכי, וכן בדחיפה של הבנות למצוינות והצלחה.
לאור הכרותינו של שנים ביסודי עם המנהלת יהודית, פגשנו מנהלת עם ניסיון וידע של שנים, בעלת כלים פדגוגיים, נתינה אינסופית והמלצות בלי סוף. היא הפכה את בית הספר למצוין ומצליח ותמכה באופן אישי בכל אחת מהתלמידות. כולנו כאן בזכותה בידיעה שבנותינו בידיים טובות.
השנה, החינוך העצמאי הכניס מנהלת חדשה לתיכון. בידיעה ברורה, שההורים והתלמידות התנגדו למהלך זה מחשש לפגיעה בסדר התקין של בית הספר ומחשש לפגיעה בלימוד של הבנות.
לאור בירורים שערכנו לאחר השינוי מתברר כי המצב כרגע בבית הספר הינו של חוסר תקשורת עם המנהלת. אין הבנה, אכפתיות ומסירות מהמנהלת החדשה.
המנהלת החדשה נכנסה אחרי הסגר הראשון, שינתה קפסולות, ומערכות שעות, ובכך יצרה אי סדרים: איחדה כיתה מקפסולות, דבר שגרר שתלמידה חלתה והכניסה כיתה שלמה ומספר גדול של מורות לבידוד. שולחת הודעות לתלמידות על שינויים במערכת ברגע האחרון, ואף ביטלה ימי לימוד שלמים, דבר שגורם לבלבול בקרב התלמידות ולנוכחות של פחות מ50% בכיתות.
שיעורי ליבה רבים בוטלו וגרמו לחוסרים רבים לפני בחינות הבגרות ובחינות המיצ"ב. למורות שחולות בקורונה ונמצאות בבידוד, אין מחליפות, והבנות לא לומדות.
כמו כן, הובא לידיעתנו, כי ישנן בעיות קשות בעבודה עם החינוך המיוחד. בנות לא קיבלו עזרה וכלים שהן זקוקות להם, בפרט עולות חדשות ובנות של החינוך המיוחד ובמיוחד בתקופה זו של קורונה, שקשה בפני עצמה.
בנוסף לכך, אין עזרה והשלמת שעות חסרות לבנות, דבר המעיד על חוסר ניהול. האווירה בבית הספר היא של תסכול וייאוש, הן מצד התלמידות וההורים והן מצד המורות. לניהול התיכון הגיעה מורה של כיתת יסודי, ללא ניסיון בניהול תיכון, שעובדת בד בבד בשני בתי ספר, כמעט שלא נמצאת, כך שזמן ניכר אין ניהול סדיר ומענה לבעיות של מורות ותלמידות, והכל על חשבון הבנות.
נדהמנו לשמוע על אי-הסדרים הקשים בתיכון. אנחנו לא מוכנים לשלוח את בנותינו שתהיינה שפני ניסיון, במיוחד שמדובר בגיל בגרות ולפני בחינות הבגרות, בשנים של למידה והכנה לבניית בית בעתיד. בנות אשר צריכות דמות חזקה שתוביל אותן לבניית עתידן.
דוגמא נוספת מהחינוך המיוחד: אנחנו, מספר אימהות, קיבלנו הזמנה לפני כחודש, להתרשם מהמנהלת החדשה. באנו בבקשה שיהיה שיתוף פעולה מלא בין המנהלות, לטובת ולעזרת הבנות, והמצב מאוד עגום. אין שיתוף פעולה מצד המנהלת החדשה ונותרנו ללא מענה. אחת האימהות שאלה לגבי ביתה, אם לכיתה ט' תהיה כיתה קטנה. המנהלת החדשה הבטיחה שתוך שבוע תיתן לה תשובה. עבר כבר חודש ועדיין לא זכתה לתשובה ממנה.
אנו דואגים לעתידן של בנותינו. מידיעה ברורה ומכלי ראשון ידוע לנו, כי תלמידות שרצו להירשם מבתי ספר אחרים לא נרשמות, ותלמידות שנמצאות כרגע עוברות לבתי ספר אחרים, כגון אולפנות ובי"ס חב"ד.
לפיכך, אנו מודיעים לכם בזאת, כי כל עוד הניהול הנוכחי בתיכון "מאורות" יישאר כפי שהוא כיום, הרי לא נרשום את בנותינו למוסדכם.
בכבוד רב
הורי תלמידות כיתות ח' "בית יעקב-רזאל"