איחורים וחוסר שירותיות בחברת מטרופולין

אין תמונה

מספר חתימות

120
 
100  
חברים הגיע הזמן שמטרופולין תתייחס לנוסעים כמו ללקוחות ולא תראה אותנו כמו אוויר. המחירים היום באמת הוגנים, אבל השירות לקוי. איחורים, קווים שמתבטלים כי אין נהגים, נהגים שמדברים בגסות או בנייד בנהיגה ועוד ועוד. כשפונים לתלונות הציבור של החברה מעולם לא חוזרים עם תשובות או מספקים פיצויי. הזמן שלנו הנוסעים גם שווה כסף וכולם צריכים להבין את זה. זה שירות שעוזר לנו להגיע לעבודה ומהעבודה. ואיחור = פגיעה בעבודה.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

08/08/2019
העצומה השיגה 100 חתימות!
07/08/2019
העצומה השיגה 50 חתימות!
05/11/2012
העצומה נפתחה