איחורים וחוסר שירותיות בחברת מטרופולין
מספר חתימות
120 |
|
100 | |
חברים הגיע הזמן שמטרופולין תתייחס לנוסעים כמו ללקוחות ולא תראה אותנו כמו אוויר. המחירים היום באמת הוגנים, אבל השירות לקוי. איחורים, קווים שמתבטלים כי אין נהגים, נהגים שמדברים בגסות או בנייד בנהיגה ועוד ועוד. כשפונים לתלונות הציבור של החברה מעולם לא חוזרים עם תשובות או מספקים פיצויי. הזמן שלנו הנוסעים גם שווה כסף וכולם צריכים להבין את זה. זה שירות שעוזר לנו להגיע לעבודה ומהעבודה. ואיחור = פגיעה בעבודה.
ציר הזמן של העצומה
- 08/08/2019
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 07/08/2019
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 05/11/2012
- העצומה נפתחה