מחברים את הצפון אל הירקון

מחברים את הצפון אל הירקון

מספר חתימות

70
 
2,000  

לכבוד

מר רון חולדאי - ראש עיריית תל אביב יפו

מר ישראל כ"ץ - שר התחבורה

מר חולדאי ומר כ"ץ

תושבי עבר הירקון מבקשים מדרכה להולכי רגל ושביל לרוכבי אופניים לאורך דרך נמיר מאזור צומת גלילות רחוב יוניצמן ועד צומת נמיר - איינשטיין.

בקטע נמיר - איינשטיין עד נמיר - קק"ל אין כל מניעה לבנות מדרכה ושביל לרוכבי אופניים לאורך שני צידי דרך נמיר.

בקטע נמיר - קק"ל ועד נמיר - גלילות אין כל מניעה לבנות מדרכה להולכי רגל ושביל לרוכבי אופניים בגדה המערבית של דרך נמיר כבר היום.

מר חולדאי,

עיריית תל אביב יפו הצהירה שברצונה לחבר את כול שכונות העיר בדרכים ירוקות.

דרך נמיר מחברת את תושבי שכונת בלו, מנדרין, מתחם קריית החינוך (תיכונט, בית ספר מצדה, המכללה למנהל...) אזורי חן, רמת אביב החדשה, רמת אביב ג', רמת אביב, נווה אביבים, שכונת למד וכוכב הצפון.

בקטעים המדוברים אין אפשרות להולכי הרגל או רוכבי האופניים לעבור והאפשרות היחידה שנותרת לרוכבי האופניים היא לנסוע חשופים על דרך נמיר המסוכנת בה נוסעות מכוניות במהירות ממוצעת של 80-90 קמ"ש !

מבחינה תשתיתית אין כל מניעה להיענות לבקשתנו, לאורך דרך נמיר משני צידיה יש מדשאות המשמשות לנוי ויכולות בנקל להיות מדרכות מוארות להולכי רגל ולרוכבי אופניים.

לא אחת אנו שומעים על תאונות קטלניות של רוכבי אופניים והולכי רגל בדרך זו, אין לנו ספק שדרך ייעודית להולכי רגל ורוכבי אופניים תביא לירידה משמעותית במספר התאונות.

מר כ"ץ,

על פי הכתבה מיולי 2015 נכתב:

פירוט חלק מצירי האופניים המתוכננים:

  • כביש 2. ממחלף הסירה, דרך מחלף הרב-מכר העתידי וגלילות על דרך נמיר ועד לשאול המלך. לשביל יחוברו שבילים מקומיים מזינים מאוניברסיטת ת"א, ומאזור התעשייה של הרצליה. השביל יעבור בצד הדרך ועם כניסתו לת"א נבחנות כמה חלופות למעבר השביל בדרך נמיר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4678783,00.html

עברו שנתיים וחצי מאז, מהן התוכניות ?

חייבים לפעול ללא שהות ! 

לשם המחשה, מצ"ב קישור לצילום וידאו של הדרך מצומת גלילות בצפון לכיוון דרום.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

11/12/2017
העצומה השיגה 50 חתימות!
10/12/2017
העצומה נפתחה