שיפור הנגישות בין צידי תחנת הרכבת ברחובות
מספר חתימות
696 |
|
1,000 | |
**עדכון 09.07.2016**
שובה של הספירלה הביורוקרטית!! מסתבר שזאת אחת מהספירלות האלה שממש קשה להתיר, אך לאחר כל הדיונים והפגישות במטרה לקדם בניית גשרון הולכי רגל, החודש נציגינו במועצת העיר יפגשו עם שר התחבורה בדיוק בשביל זה.
משרד התחבורה הוא זה שאמור להקצות את המשאבים לבניית גשרון הולכי רגל, אך כרגע משרד התחבורה מסרב להכיר בקיום בעיית הנגישות בין צידי הרכבת.
על מנת להוכיח שהבעיה אכן קיימת ודורשת פתרון, אנא חתמו והפיצו את העצומה לכמה שיותר אנשים, כדי שמשרד התחבורה יבין שזו בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה.
**Update (9.7.2016)**
Our representatives in the city council are meeting this month with the minister of transportation about this issue. If you sign the petition below it would definitely help them in convincing the minister that this problem exists, and need to be taken care of.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
"היום ניסיתי לעבור מצד אחד של תחנת הרכבת ברחובות לצד השני, אבל מסתבר שאסור לעבור בלי לשלם על כרטיס נסיעה ולבזבז אותו על המעבר... יוצא שאם לא רוצים לבזבז כרטיס על הליכה של 60 מטר, צריך ללכת 620 מטר כולל טיפוס על הגשר החדש שעובר מעל הרכבת. זה לא כל כך יפה כלפינו הולכי הרגל, ובמיוחד כלפי נכים, קשישים ונשים בהריון.."
הבעיה- יש שתי דרכים לעבור בין הצד הצפוני והדרומי של הרכבת: לקנות כרטיס נסיעה ולהשתמש בו רק כדי לחצות את התחנה, או לעשות עיקוף באורך 620 מטר דרך גשר תלול למכוניות. אם קרה שבטעות הגעתם לצד הצפוני של הרכבת והייתם צריכים בעצם את הצד הדרומי, או הגעתם מהצד הדרומי ורציתם להגיע לפארק המדע, תוכלו להבין את התסכול מכך שכלל אין נגישות בין צידי הרכבת, וברכבת בדרך כלל לא מאפשרים לחצות דרכה.
מטרת העצומה היא להשיג כמה שיותר חתימות כדי שנצליח להראות לגורמים הרלוונטיים שאכן יש פה בעיה, ולא ניתן להתעלם ממנה.
נשמח אם תשתפו פעולה, הראו שגם אתם רוצים שינוי, וחתמו על העצומה
מה אפשר לעשות?- בשלב ראשון - אנו מבקשים מהעירייה לדאוג לפתיחה של מעבר דרך תחנת הרכבת בעזרת כרטיס ייעודי, כמו בתחנות רכבת אחרות, למשל רכבת תל אביב מרכז. מדובר בשינוי פשוט לביצוע והדבר יכול להתבצע במהירות ובעלות אפסית של שינויים בתכנה ברכבת ישראל והוספת שילוט מתאים. - בשלב שני - אנו מבקשים מהעירייה לדון בבניית פתרון לטווח ארוך יותר - מדרגות ו/או מסלול לאופניים/עגלות/נכים ואף מעלית מהגשר אל הצד הצפוני של תחנת הרכבת ולמטרומול. אנו ממליצים לשקול ביצוע משותף של הפרוייקט על ידי העירייה, רכבת ישראל וקניון המטרומול הסמוך שיהנה מתנועה מוגברת יותר של הולכי רגל.
"Today I tried to pass from one side of the train station in Rehovot to the other one, but it turns out you can't pass without buying a ticket and wasting it on passing through the station... Apparently, if you don't want to waste a ticket on a 60m walk, you need to walk 620m, including going up the new bridge over the railway. It's not fair towards us, pedestrians, and especially toward handicapped, elderly people and pregnant women".
The goal of this petition is to get as many signatures as possible, which will help us explain the importance of this problem to the city hall, and show them that they can't ignore it.
We'll appreciate your cooperation, please show that you're interested in change as well by signing the petition smile emoticon
What can be done?First, we're asking the city hall to get the Israel Railway Company to allow pedestrian passage through the train station, using a designated free ticket. This solution is already used in other train stations, such as Tel Aviv Merkaz (TLV Central), and is relatively easy and fast to implement. It wouldn't require much cost or effort, and would only require a small software update in the railway ticketing system.Second, we're asking to consider a longer term solution for pedestrian passage in that area - stairs and/or a designated path for bicycles/strollers/handicapped people, and even an elevator from the bridge to the area of the northern part of the train station and of the Metromall. We recommend considering a collaboration in the construction between the Rehovot municipality, the Israel Railway Company and the Metromall, which will be able to enjoy a higher pedestrian traffic.
ציר הזמן של העצומה
- 16/11/2015
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 08/10/2015
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 08/10/2015
- העצומה נפתחה