פיצוי לקוחות הוט שלא נותקו בזמן

מספר חתימות
1 |
|
2,000 | |
פורסם בתאריך: 20/12/2010
חברת הוט צריכה להפסיק להתנהל כמו מאפיה .
ברגע שלקוח הודיע פעם אחת שהוא מעוניין להתנתק בסיום התחייבות לחברה ,ינותק בתאריך המבוקש .
במידה והחברה לא ניתקה ,לא יחוייב .
לא יתכן שלקוחות יבזבזו ימים ושעות בהמתנה חוזרת לנציג הוט ,על מנת להתנתק ולבסוף יקבלו שירות גרוע ומזלזל מהנציג שסוף סוף ענה לשיחתם .
חייב לשם לזה סוף ,לא יתכן שחברה תתנהל אך שהיא רוצה ואנחנו הלקוחות המשלמים נזכה ליחס מזלזל ותשלומים עבור שרותים שאיננו מעוניינים בהם .
הכח בידנו