פיצוי לקוחות הוט שלא נותקו בזמן

אין תמונה

מספר חתימות

1
 
2,000  
פורסם בתאריך: 20/12/2010
 

חברת הוט צריכה להפסיק להתנהל כמו מאפיה .

ברגע שלקוח הודיע פעם אחת שהוא מעוניין להתנתק בסיום התחייבות לחברה ,ינותק בתאריך המבוקש .

במידה והחברה לא ניתקה ,לא יחוייב .

לא יתכן שלקוחות יבזבזו ימים ושעות בהמתנה חוזרת לנציג הוט ,על מנת להתנתק ולבסוף יקבלו שירות גרוע ומזלזל מהנציג שסוף סוף ענה לשיחתם .

חייב לשם לזה סוף ,לא יתכן שחברה תתנהל אך שהיא רוצה ואנחנו הלקוחות המשלמים נזכה ליחס מזלזל ותשלומים עבור שרותים שאיננו מעוניינים בהם .

 

הכח בידנו

 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו