פסילת שאלה במבחן מאקרו מועד ב'

מספר חתימות
עד כה נאספו: 78 חתימות.
|
אנחנו תלמידי שנה א' בחוג כלכלה במוסד האקדמי "המכללה למנהל" .
כחלק מקורסי סמסטר ב' עברנו קורס "מבוא לכלכלה ב" (מאקרו) אשר ידוע כי הוא קורס שנחשב קשה ואחוזי המעבר בו לא גבוהים במיוחד .
בגלל שידענו את זה, דאגנו לא להפסיד אף שיעור עם המרצה- כדי לא להפסיד משהו חשוב.
גם אם לא הגענו לשיעור- השלמנו מילה במילה מהמחברת שהמרצה הכתיבה לכיתה.
למרות הכל ולצערנו- חלקנו נכשלנו במועד א או קיבלנו ציונים נמוכים ונרשמנו למועד ב כדי לשפר או במקרה ונכשלנו- כדי לעבור לשנה ב' בכבוד .
נניח בצד את רמת המבחן שהייתה הרבה מעבר למצופה, הרבה מעבר להוגנות ואם להיות כנים- גם התעסקה יותר בהבנת הנקרא מאשר בהבנת החומר הרלוונטי .
נשמח להתייחס לשאלה ספציפית אשר עוררה סערה אצל רובנו.
שאלה 4 בשאלון המאסטר - השאלה אשר עוסקת בהשקעה הגולמית.
רוב התלמידים שענו על השאלה הזו- חד משמעית ענו מהגיון בריא/ניחוש מוחלט, ולא היה ספק שהשאלה הזו היא לא משהו שנלמד בכיתה.
בבדיקה לאחר המבחן, גילינו, שאכן נושא השאלה דובר בכיתה- אך להפתעתנו הרבה- נאמר רק בתרגול ולא נאמר בשיעור עם המרצה .
חשוב להדגיש- שיעורים עם מרצה, זה חובה. שיעורי תרגול-לא חובה.
רובנו צעירים , שוכרים דירות/ משלמים על התואר בעצמנו,עובדים בנוסף לתואר ולא הסתדר לנו להגיע לתרגולי הערב בהם הנושא הזה עלה.
יותר מזה- גם מי שכן הגיע, מגיעה לו התחשבות בנושא.
חומר חדש אינו אמור להילמד בשיעורי תרגול! חד משמעית לא! חומר חדש לומדים עם המרצה. שיעורי תרגול נועדו אך ורק , וכשמם הם, לתרגול .
לא הגיוני שראינו מחברת של שיעור תרגול אשר נאמרו בה דברים שהופיעו במבחן- אך במחברת המרצה לא היה להם זכר.
מבקשים לפסול את השאלה הזו ולהוסיף את הנקודות לכל מי שנפל בה, ואם תבדקו תוכלו גם לראות שאחוז יפה מאוד ענה על השאלה הזו לא נכון,
אין ספק שיש פה עילה , המבחן עצמו גם ככה היה בלתי סביר ואיננו מבקשים דבר מלבד הוגנות בסיסית.
ציר הזמן של העצומה
- 28/07/2019
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 28/07/2019
- העצומה נפתחה