טעויות חוזרות בחשבוון אורנג'

טעויות חוזרות בחשבוון אורנג'

מספר חתימות

12
 
100,000  
פורסם בתאריך: 27/09/2011
 
שלום לכל מתוסכלי אורנג'עצומה זו מכוונת לכל מי שמאס בטרטור שבין מוקדי השירות ובתשובות חסרות תוכן של מוקדנים אטומים!עצומה זו מכוונת לכל מי שקיבל חשבון לא ברור ומלא טעויות!עצומה זו מכוונת לקהל יעד שמכונה לקוחות אך זוכה ליחס משפיל ומבזה מצד אורנג'.להלן מכתב לאורנג' שזכה להתיחסות מזלזלת:
אורנג' שלום, מקרה שחוזר על עצמו פעמיים, מגיעים חיובים לא תקינים עקב טעויות חשבון חוזרות ונשנות. הלקוח, מנסה לקבל הסברים ולא להכנע לחיובים הזויים ולא מוצדקים ולא לתת יד לטרטור שבין מוקדי השירות חסרי התועלת. בפעם הקודמת רק לאחר התערבות של פקידי משרד התקשורת נעניתם לבדוק טענות שהתגלו כמוצדקות ולפני יומיים שוב טלפון מעו"ד חן פישר עקב חוסר סינכרון במערכות החברה! לא יהיו יותר חיובים שגויים וטרטורים בין מוקדי שירות! תתחילו להתייחס ללקוחות שלכם ברצינות והגיע הזמן שהציבור יתן את הדעת על שיטת מצליח שכל כך חביבה עליכם! רק חברה שמתיחסת ללקוחותיה בכבוד, ראוייה להם. אתמול דיברתי עם אלן מצוות תבור שמסר שרק עו"ד חן פישר רשאי לטפל בי וממשרד עו"ד רחלי מסרה שרק במוקד השירות יכולים לתת מענה לפניתי. כשתסיימו את משחקי ההתשה תחזרו אלי. יותר משלוש שנים אני לקוח שלכם וכבר שלוש וחצי שנים שאני מצטער על היום שבו לקחתי מכם מכשיר! נציגת פניות הציבור שחזרה אלי מעולם לא ראתה את המכתב והתיחסותה היתה בהתאם בדיוק כמו הנציגה שהגיעה אחריה.אם את/ה מתוסכל ושונא את עצמך על היום שנכנסת למרכז השירות הכתום חתום על העצומה ותרום להצלחת המאבק!

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו