להוסיף נציגי שירות טלפוני לחברת אורנג'!
מספר חתימות
6 |
|
1,000 | |
פורסם בתאריך: 31/01/2011
בשנים האחרונות ישנה התעוררות להבנה שאנו לא חייבים לקבל הכל כמובן מאליו. הייתי לקוח של חברת פלאפון כמעט 5 שנים ולעולם לא נאלצתי לחכות 3-4 דקות למענה אנושי. אני באורנג 5 חודשים ורב הפעמים זה לוקח 8/12/ואםילו 20 דקות. זה לא הגיוני! אנחנו משלמים מאות שקלים בחודש ועוד אנחנו צריכים לבזבז את זממנו?! לא יודע את מי ראיין סקר דה מרקר שקבע שרשת אורנג' מתייחסת הכי טוב ללקוחותייה. בפלאפון לא הייתי מחכה עשירית ממה שאני מחכה באורנג'! 20 דקות?! מה אנחנו אנשים משועממים?! יש לנו עבודה ולימודים ומשפחה וחברים לא בא לי לחכות 20 דקות על הקו! מר מנכ"ל נכבד אם אפשר שהרווחים שלך השנה יהיו באיזה מליון או שניים פחות מתוך כל המאות מיליונים זה לא נורא אבלי אני שהילד בוכה האשה לוחצת וחזרתי רק בשבע בערב מהעבודה לא יצטרך לחכות שעות על הקו!