דורשים פיתרון למבחן הלא הוגן במערכות הפעלה

אין תמונה

מספר חתימות

38
 
50  
פורסם בתאריך: 19/07/2022
 

אנחנו סטודנטים בקורס ״מערכות הפעלה״ באקדמית,

מרגישים שנעשה כלפינו עוול גדול במבחן בקורס מערכות הפעלה.

לפני שנעלה פה את הטענות כלפי המבחן עצמו ואת התנהלותו של משה במבחן, נבקש להזכיר כמה דברים:

1. כולנו לכל הפחות סטודנטים שנה ג׳, כלומר זה בין הקורסים האחרונים שלנו בתואר, אם לא האחרון שבהם.

2. בהמשך לאמור על כך שכולנו סטודנטים שנה ג׳, כולנו צלחנו כבר מבחנים רבים בתואר, אנחנו לא סטודנטים בשנה א׳ בקורס מסנן, אנחנו סטודנטים שצלחו כבר עשרות מבחנים במהלך התואר, רבים מהם בקורסים שמבחינה תיאורטית לא נופלים בדרגת הקושי מקורס מערכות הפעלה.

3. נזכיר שבמועד א׳ היו למעלה מ75% נכשלים, בקורס שהוא קורס החובה האחרון בתואר.

4. נבקש להזכיר גם שאין קורס קיץ, כלומר אם יהיה שוב אחוז נכשלים גדול יהיה אפשר להכתיר את הקורס  כקורס שגרם לכך שאחוז גבוה של סטודנטים פותחים בגינו שנת לימודים רביעית.

5. בשלב הזה של התואר, ניתן כבר לומר שאנחנו לא סטודנטים ״קלולס״ ולכן כזאת תמימות דעים גורפת על חוסר הוגנות במבחן, מצביעה על התנהלות לא הולמת של המרצה ועל מבחן לא מידתי.

כעת נבקש להעלות כמה סוגיות בנוגע למבחן עצמו:1. הניסוחים במבחן היו מאד לא ברורים,אנחנו מבקשים להצהיר כי באופן גורף התשובות לבקשות על הבהרה של ניסוחים היו פשוט ״ככתוב בשאלה״,כאשר לא ניתן היה לבקש חידוד, היות וכל השאלות נעשו בפתקים.מצופה ממרצה שמקבל שוב ושוב שאלה על ניסוח של שאלה ספציפית, כפי שנעשה, להיכנס ולתת הבהרה גורפת.2. אנו מבקשים להצהיר, כי בכל כיתת מבחן, היו סטודנטים רבים שביקשו ממשה תוספת זמן,משה דחה את הבקשה לתוספת זמן, מה שבסופו של דבר הוביל לכך שסטודנטים רבים לא הספיקו בכלל לסיים את המבחן במסגרת הזמן שהוקצבה.הבקשה לתוספת זמן עלתה שוב ושוב ונדחתה שוב ושוב ללא הסבר.בסיטואציה כזו שסטודנטים רבים נאבקים על הזמן, אפשר היה לפחות לתת את ההקלה הזו, שתאפשר לאנשים לסיים את המבחן יותר בכבוד.

3. במהלך הסמסטר, כמעט ולא תירגלנו שאלות פרקטיות ולמדנו המון חומר תיאורטי. אולם המבחן הוא מאד מאד מעשי ורק חלק קטן ממנו עוסק בשאלות תיאורטיות.החומר שכן היה תירגלנו בשלושת תרגילי החזרה, לא התקרב לרמת הקושי של השאלות.נשמח לצורך השוואה להציג בפניכם את תרגילי החזרה שהיו במהלך הסמסטר לעומת המבחן.

4. עשרות פתקים של שאלות נשלחו אל משה במהלך המבחן, אנו מבקשים להצהיר שהרוב המוחלט נענו בתשובות לא אינפורמטיביות ומזלזלות בנוסח: ״כנלמד בכיתה״, ״ככתוב בשאלה״, ״כפי שלמדנו בכיתה״, ״כפי שמנוסח״.

נבקש לסכם ולומר שהתחושה היתה תחושת מצוקה ושנפלנו על אזניים ערלות.יתכן שאילו היינו מקבלים הארכת זמן, כפי שיש בכוחו של משה לתת, התחושה בסיכום המבחן היתה תחושה טובה יותר, אך נעננו בשלילה בלי שום הסבר מדוע הוא בוחר לא להשתמש בכוחו.

נבקש גם להזכיר, שאנחנו סטודנטים שעד כה צלחו את כל התואר בהצלחה והגיעו לקורס החובה האחרון בתואר.אנחנו סטודנטים רציניים, משקיעים, חרוצים ואיכותיים. לא הגענו עד הלום סתם. בבקשה התייחסו לנקודה הזאת בהתאם.

אנחנו מחכים ומצפים לפיתרון עבור המחדל הזה שנעשה.

בברכה,

סטודנטים בקורס ״מערכות הפעלה״, סמסטר ב׳, שנת 2022

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו