לבטל לסופרבוס את הזיכיון בבית שמש
מספר חתימות
234 |
|
1,000 | |
מאז ה-5.1.09 סופרבוס אחראית על התחבורה הציבורית בבית שמש. לאחר כחודש של פעילות יש הרגשה שחברת סופרבוס אינה מקצועית ואחראית מספיק כדי להחזיק ולתחזק קווי שירות בעירנו. כמעט אי אפשר לנסוע באוטובוס כיום מבלי להיתקל באחד מכמה עשרות דברים מעצבנים שסופרבוס עושה. בין היתר:
-הנהגים: לא מכירים את רחובות העיר בשמות, לא מכירים את מסלולי הנסיעה, לא מכירים את תחנות העצירה; אינם אדיבים, נוסעים כמו משוגעים, נוסעים בצורת לא חלקה ולא נוחה; לא עוצרים בצד הדרך בזמן הורדת הנוסעים ובכך גורמים לפקקים.
-החברה: שירות הלקוחות לוקה הן ברמתו המקצועית והן ברמת האדיבות והקשב ללקוח; אתר האינטרנט מיושן, לא מעודכן, ומבלבל; המוקד הטלפוני איטי, מסורבל, עם מוקדנים לא אדיבים בעליל וחסרי ידע על הקווים או על התחנות.
-האוטובוסים: פחות נוחים מאלה של אגד (בין עירוניים) ונוסעים בצורה פחות חלקה.
אני קורא לכם לחתום על עצומה זו וליידע את כל חברייכם, ואולי נשנה פה דברים לטובתינו!
*********** עדכון ***********
עקב הערות לא רציניות - אין יותר אפשרות להשאיר הערות.
כמו כן כרגע יש זמן המתנה של יומיים בין חתימה לחתימה על מנת למנוע חתימות מזויפות.
ציר הזמן של העצומה
- 17/02/2009
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 03/02/2009
- העצומה נפתחה