להשאיר קווי אוטובוסים בירושלים גם לאחר הפעלת הרכבת הקלה
מספר חתימות
1,551 |
|
1,000 | |
כאשר תפעל הרכבת הקלה בירושלים בצורה סדירה (בעוד מספר חודשים) מתכננים עיריית ירושלים ומשרד התחבורה לבטל קווי אוטובוסים רבים בירושלים ולהכריח את הנוסעים להשתמש ברכבת הקלה. התכנון הוא שבמקום קווי אוטובוסים שיצאו משכונות העיר והגיעו לכל קצווי העיר נהיה חייבים להשתמש באוטובוסים שכונתיים (שאטלים) שיביאו אותנו אל תחנת הרכבת, ניסע ברכבת, נרד במקום בו נוכל לקחת אוטובוס שיביא אותנו ליעד.דוגמאות: תושבי פסגת זאב שלא גרים סמוך לתחנת רכבת (90% מתושבי השכונה) ורוצים להגיע לתלפיות, יצטרכו לנסוע באוטובוס הפנימי (שאטל) עד לתחנת הרכבת הקלה, לנסוע ברכבת, לרדת באזור מרכז העיר, ללכת לתחנת אוטובוס שמגיע לתלפיות ולנסוע באוטובוס לתלפיות.כל זה במקום נסיעה באוטובוס אחד כיום.או למשל תושב ארמון הנציב שרוצה להגיע לפסגת זאב - אותו כנ"ל.או תושב קרית יובל או קרית מנחם שרוצה להגיע לקטמון או לתלפיות - יצטרך לעשות את אותו מסלול מכשולים של שימוש בשלושה כלי תחבורה, כולל המעבר ביניהם וזמן ההמתנה לכל אוטובוס ולרכבת.דרישתנו היא להשאיר את קווי האוטובוסים הישירים עד שנגיע לכך שיהיו בירושלים 8 קווי רכבת שההחלפה ביניהם תניה באותו מתחם, כמו בכח הערים הגדולות בחו"ל בהם פועלות רכבות בתוך העיר.
ציר הזמן של העצומה
- 26/09/2011
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 21/09/2011
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 20/09/2011
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 20/09/2011
- העצומה נפתחה