פקטור למבחן פסיכופתלוגיה ב
מספר חתימות
160 |
|
300 | |
למחלקת מדעי ההתנהגות והמסלולים הדו חוגיים שלום רב, אנחנו שנתון ג תשפ"א נבחנו היום בקורס פסיכופתלוגיה ב1.7.21. הבחינה הייתה בדרגת קושי גבוהה מאוד ואינה שיקפה ידע אלא יכולת ניחוש. חלק מהשאלות אינן בוססו על חומר הכיתה,הניסוח היה שגוי ומטעה והשאלות לא הותאמו לרמת ההרצאות שהועברו בכיתה יתר על כן היקף החומר מן הספר לא היה בהלימה מציאותית עם חומר הקורס עצמו ואף היו שאלות שנכנסו לדקויות לא רלוונטיות שבקריאה באנגלית עשויות להיות מאוד מבלבלות (כמו השאלה עם אזור ברוקה שבאותה פסקה היה כתוב שחשבו פעם שזה איזור ורניקה , לאדם שקורא את זה באנגלית מאוד מאוד קל להתבלבל).
המבחן גם שונה ממועדים שהיו בעבר והרוב המוחלט של הסטודנטים באמת קראו את הספר. נוסף לכך הרוב דחו מועדים למועדי ב כי הלוח מבחנים היה צפוף (מאוד) ואם נכשלים זה יוצא בסמיכות בלתי אפשרי ללמוד לזה שוב ברמה שלמדנו לזה עכשיו.
להלן חלק מהשאלות הבעייתיות שהיו זכורות מהמבחן של אביב וגדי;
השאלה על הלפטין -שאלה על צרבלום -שאלה על נרקיסיסטים (מה לא נכון לגביהם) -שאלה על סכיזופרנים (מה לא נכון לגביהם) -ההבדל בין דיכאון לבי פולריות במוח (שני מסיחים נכונים שם) -טיפול באוטיסטים (המסיחים היו קצת לוקים בחסר) -שאלה על מודל פריז (אישיות גבולית) מעורפלת מדי.
וכמובן שזה רק קצה הקרחון.
לכן, אנו מבקשים* פקטור* לכלל הנבחנים במועד א או מועד שלישי ולקיחת הציון הגבוהה מבין כל המועדים.
אנו נמצאים בשנתנו האחרונה לתואר והקורס "פסיכופתלוגיה ב" הינו חלק מדרישות סיום התואר ואף תנאי חשוב בתארים שניים לסוגיהם. לכן, אנו דורשים מעט הוגנות בהתחשב בעובדה שהקורס לא הועבר בתנאים אידיאלים אלא בזום ולכן הלמידה העצמאית של הסטודנט כפולה ומכופלת.
בתודה, שנתון תשפ"א.
ציר הזמן של העצומה
- 02/07/2021
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 01/07/2021
- העצומה נפתחה