תושבי רחביה אומרים כן לחיזוק תחבורת האופניים
מספר חתימות
462 |
|
450 | |
יש תכנית לשילוב אופניים ברחביה, אבל התוכנית בסכנה: קומץ מתנגדים עוצמתיים שעושים המון רעש ושרוצים לעצור כל שינוי מאיימים לעצור אותה. בואו לא ניתן להם לעשות את זה.
חתמו והפיצו את העצומה כדי להראות לעירייה שיש תמיכה רחבה בתוכנית.
אנחנו, תושבי רחביה והסביבה, נהגי מכוניות, רוכבי אופניים, הולכי רגל, נוסעי תחב"צ, משפחות, סטודנטים ואזרחים ותיקים – תומכים בתוכנית העירייה. אנחנו יודעים שתחבורת אופניים מביאה לירידה בשימוש ברכב הפרטי ומגבירה את בטיחות משתמשי הדרך הפגיעים ביותר. בטווח הארוך היא מקטינה את הביקוש לחנייה, מקטינה את כמות הפקקים, מפחיתה זיהום אוויר, ותורמת לעסקים קטנים.
כן, זו לא תוכנית מושלמת, היא לא פותרת את כל בעיות התחבורה באזור, אבל היא צעד בכיוון הנכון. ולכן אנחנו תומכים בכל תשתית רציפה לאופניים שתאפשר הפיכה של אופניים לכלי רכב יומיומי לכל דבר ולא רק לשימושי פנאי. כל עיר אופניים מוכרת בעולם הייתה צריכה להתחיל איפשהו, בירושלים מתחילים מכאן.
גם בתור בעלי רכבים – אנחנו לא מעוניינים שלכל משפחה יהיו שני רכבים, אנחנו לא מעוניינים שסטודנטים יצטרכו לקנות רכב כשהם מגיעים לעיר, אנחנו מעוניינים לתת לתושבי העיר פתרונות שיאפשרו להם לוותר על רכב ולנסוע בבטחה וביעילות ברחבי העיר. ולכן אנחנו תומכים בחלוקה הוגנת של שטחי בחלוקה הוגנת יותר וחכמה יותר של המרחב הציבורי, שכיום מוקצה רובו ככולו לטובת בעלי הרכב הפרטי.
אנחנו תומכים בעבודה בשיתוף עם המנהלים הקהילתיים, תוך מתן במה לנו, תושבי השכונה ולתושבי העיר כולה שמושפעים מהתוכנית. התוכנית צריכה להיות מקודמת תוך התחשבות מלאה בצרכיהם של בעלי מוגבלויות תושבי השכונה, תוך הצבעה על ליקויים נוספים ברחובות השכונה שפוגעים בנגישות, כמו חנייה על מדרכות.
חשוב לזכור - רחביה היא לא כפר מרוחק. היא אחת השכונות המרכזיות בישראל - והתחבורה בה צריכה להיות מתוכננת תוך התחשבות בתובנה הזו.
אנו קוראים לעירייה לא לסגת מהתוכנית שלה ואף להרחיב אותה - להוסיף נתיבי אופניים כנגד כיוון התנועה במקומות הדרושים ולקדם נתיבי אופניים גם ברחובות הראשיים.
הצטרפו אלינו וחתמו על העצומה עכשיו!
יחד, לא ניתן לתוכנית לעצור.
ציר הזמן של העצומה
- 01/08/2022
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 01/08/2022
- העצומה נפתחה