מועד ג' למערכות ספרתיות חורף11'(רק משתתפי הקורס מורשים לחתום)
מספר חתימות
138 |
|
300 | |
לאחר תום תקופת מועדי א' ו-ב', ללא ספק הקורס מערכות ספרתיות הותיר הכי הרבה סטודנטים מיואשים וממורמרים.הדיבור במסדרונות הפקולטות מתחיל ונגמר בתחושת הזעזוז והדכדוך שמלווה את המפגש עם המבחנים בקורס.והעניין הוא לא בהכרח קושי, אלא שוני כמעט תהומי בין הנלמד בקורס לדגשים הנבדקים בבחינה.האם זוהי מטרת האקדמיה? הם זוהי מטרת הקורס?מדוע לפקטר כל מועד במקום לכתוב בחינה הוגנת מלכתחילה?מדוע לתת מבחן אמריקאי, במצב שבו רובם המוחלט של הקורסים המדעיים בעולם כולו הם חישוביים, אשר בודקים ידע והבנה, ולא יכולת ניחוש או מזל?חשוב לציין שאין בכך להטיל דופי ביכולת הארגון/ניהול/הדרכה של הקורס בידי הצוות כולו, וגם טעויות דפוס או ניסוח במבחן הקודם שתוקנו הם דבר אנושי.אבל לייאש סטודנטים במתכוון, זה לא אנושי, ויש ללמוד מקורסים אחרים כמו חדווא 1 ת', אלגברה א' ומבוא למדמ"ח שאכן מצליחים לכתוב בחינה שלא דורשת פאקטור, ולא גורמת לאנשים לתהות האם הם כאן כדי לרכוש ידע או שמה להמר בטופס הבחינה כאילו היה אחרון כרטיסי הגירוד?אנחנו דורשים מועד ג' מתקן שיגיע בפורמט שונה, הוגן, אשר ראוי לנו! כסטודנטים שמשקיעים ממיטב כספם וזמנם בלימוד!
ציר הזמן של העצומה
- 01/04/2011
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 30/03/2011
- העצומה נפתחה