עצומה סטטיסטיקה ג'

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 68 חתימות.

ורד שלום רב, אנו פונים אליך בשם כל הסטודנטים בתואר פסיכולוגיה סוציולוגיה-אנתרופולוגיה הלומדים בשנה ב' וסטודנטים נוספים שנבחנו לצידנו היום במבחן בקורס סטטיסטיקה ג'. אנו נמצאים כעת מיד לאחר המבחן, ואנו פונים לעזרתך הדחופה בעקבות התסכול הרב שחווינו היום. לאחר שהקורס עבר עם לא מעט מהמורות, שעל רובן אנו בטוחים שכבר שמעת ואף יותר מפעם אחת, מבחינתנו היום הגיע השיא לצערנו הרב. חשוב לנו לציין לפני הכל שאנחנו מאוד מעריכים ומודים לגבי ולמתרגלי הקורס על הניסיונות והרצון שלהם לעזור לנו עם כל מה שחווינו, אבל אנחנו לא יכולים להתעלם ממה שהתרחש ולא יכולים שלא להשמיע את קולנו כי אנחנו מרגישים שלצערנו הרב בסופו של דבר במקרה הזה נעשה לנו עוול. תחילה, ההנחיה של צוות הסטטיסטיקה הייתה שבכדי להצליח במבחן יש ללמוד מההקלטות ומהמצגות של חומרי הקורס ולבסוף בעיקר לתרגל את המבחנים לדוגמה שהועלו לאתר הקורס, ואלו אמורים לשקף באופן מובהק את רמת המבחן, ואכן פעלנו בהתאם להנחיותיהם. אך להפתעתנו, השאלות שהיו במבחן לא תאמו את המבחנים הקודמים. הדבר בא לידי ביטוי בסעיפים רבים בהם נשאלנו בנוגע לדברים שלא נתקלנו בהם לפני כן, חוסר בנתונים בשאלות לעומת מבחנים קודמים, דרישות כפולות בסעיף אחד שלא התקיימו במבחנים מהשנים הקודמות ועוד. באופן גורף החוויה הייתה שעל אף ההשקעה העצומה שהקדשנו, הכספים הרבים שחלקנו הוצאנו עבור תרגול נוסף ללמידה למבחן והגעתנו מוכנים אליו, לא הצלחנו לעבור אותו בהצלחה. במהלך המבחן התחושה הייתה שלילית והתסכול כמובן השפיע על ביצועו. זאת ועוד שבמהלך המבחן התסכול הרב הוביל לתחושת לחץ וחרדה שאצל חלקנו התבטא בבכי, דבר שלא חלמנו שיקרה במהלך לימודים אקדמאיים גבוהים. כמו כן, במהלך המבחן היו גורמים מסיחים רבים כמו הבכי שצוין לעיל, הבהרות רבות של סגל הקורס שנבעו משאלות מרובות, דיבורים של המרצים עם סטודנטים והפרעות רקע שלא הועילו למצב. על כן, אנו פונים אלייך ואל ההנהלה בבקשה דחופה לעזרה בנושא, וזאת מראש ולפני קבלת הציונים. לאחר התדיינויות רבות בינינו, אודות מה יהיה הפתרון הנכון וההולם למצב שלא יחרוג מהמגבלות הקיימות, תחילה הגענו למסקנה כי לגשת למועד ב או למועד נוסף זו הצעה שקיים בה פגם בעינינו בהתחשב בכך שהמצב גורף ומצביע על בעייתיות עם המבחן שלא באשמתנו הסטודנטים, ויצריך מאיתנו להקריב שוב משאבים רבים דוגמת כסף וזמן, שכידוע לכם יותר טוב מאתנו, בשנה זו של התואר זהו מצרך יקר ביותר שלא תמיד קיים ברשותנו. לכן, הפתרון אותו אנו מציעים למצב הינו נתינת משקל רב יותר למטלות הבית שהתבקשנו לבצע במהלך הסמסטר ומשקל נמוך יותר למבחן. בנוסף לכך, מתן פקטור משמעותי שיעלה את ממוצע הקורס, כך שהציון לא יפגום בהישגינו, עבורם השקענו הרבה. נשמח לעזרתך, בתודה מראש

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

30/01/2023
העצומה השיגה 50 חתימות!
30/01/2023
העצומה נפתחה