להפסיק את מונופול חברת נשר לנתב"ג

להפסיק את מונופול חברת נשר לנתב"ג

מספר חתימות

247
 
500  

 English Follows

אומרים די למונופול עתיק היומין של חברת "נשר טורס" והשירות הנורא והמזלזל שלה בלקוחות השבויים. הצטברו עדויות רבות של יחס מזלזל, בוטה וגס של הנהלת החברה, הסדרן בתחנה וחלק מנהגיה ללקוחות ולתיירים- שזו להם תמונת מראה הראשונה של המדינה והעיר. במקרים רבים, אנשים נאלצים להמתין שעה ויותר עד שמונית תתמלא, כדי שחברת נשר תרויח את מלא הסכום מנסיעותיה. והזמן של הירושלמים? הוא לא חשוב. 

כיום לתושבי בירת ישראל אין אף ברירה אחרת להגעה לשדה התעופה של מדינת ישראל, למעט נסיעה בחברת נשר לנתבג ובחזרה. לחברה הסכם בלעדיות עם שדה התעופה, ולכן אין כל תחרות על הקו. "במקרה", כיום אין אף קו אוטובוס ישיר שמחבר את עיר הבירה עם הנמל התעופה, עד שתגיע הרכבת יעברו שנים, וגם האופציה לנסיעה ברכבת דרך מודיעין אינה אפשרית בהעדר תחבורת המשך צמודה בתדירות סבירה. למעשה כל האפשרויות האחרות ידרשו בקירוב שעתיים (!), ו-3 החלפות עד להגעה לבית הלקוח. למודיעין לוקח 12 דקות להגיע. לתל אביב- 20. לירושלים- 120. 

כשחברות כגון גט-טקסי ואובר ניסו להכנס לתחרות, וכך גם חברות נוספות, הם קיבלו צו הרחקה מהנהלת נתב"ג: http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2326244 

ואם כך, מה הפלא שהחברה מתנהגת בגסות ללקוחותיה- אם זו האופציה היחידה?

אנו  דורשים להפעיל קו אגד ישיר לשדה ולאפשר תחרות בקו לנתב"ג, תחרות שנחסמת היום על ידי החברה ושדה התעופה. כמו כן, ליצור קוי המשך נוחים מתחנות הרכבת של מודיעין לירושלים.

הגיע הזמן להפסיק את המונופול. 

***

אם יש לכם סיפורים ספציפיים נשמח שתשתפו בתגובות! להלן מקבץ: 

נועם: "כמי שעובד יום יום מול מוניות נשר (בתעשיית התיירות) הם נותנים שירות נוראי ולחלוטין לא איכפתיים. הם הפנים של מדינת ישראל - החוויה הראשונה שמעניקים לתיירים עם היציאה משדה התעופה, וגם החוויה האחרונה, והם מוציאים לתיירים כל חשק להגיע לישראל בשנית"

לילי: "חזרתי מויאטנם אחרי 30 שעות טיסה ואז נאלצתי לחכות שעתיים שמונית של נשר תתמלא. הגיוני? לא נראה לי."

בתור מורה דרך אני שומע אינספור תלונות מהתיירים שלי על רמת השרות של נשר, ועל הניסיונות של הנהגים לגבות מחיר גבוה מכפי שהותר להם. מתבקש שתהיה תחבורה ציבורית ראויה בין נמל התעופה לבירה שנמצאת במרחק של 40 דקות בלבד.

אלי: "יש הרבה סיפורי זוועה מהיחס והשירות הרעים של נהגי נשר  והעדר האופציות האחרות הנורמליות כמו בכל מדינה מתוקנת נוראי בעיני."

רומן: "בתור מורה דרך אני שומע אינספור תלונות מהתיירים שלי על רמת השרות של נשר, ועל הניסיונות של הנהגים לגבות מחיר גבוה מכפי שהותר להם. מתבקש שתהיה תחבורה ציבורית ראויה בין נמל התעופה לבירה שנמצאת במרחק של 40 דקות בלבד."

יוסי: "נותני השירות הגרועים ביותר במדינת ישראל."

הדס: "שירות מחריד שלא נראה כמותו. עשרות ניסיונות לתפוס אותם בטלפון, אינספור טעויות ובזבוז זמן אחד מוחלט." 

עידו: "תמיד היחס הטלפוני מזלזל, לא עונים באנגלית לתיירים וקרובי משפחה של מארהב לא יכולים להשתמש בשירות"

עזר: "הנהגים מסרבים להיכנס לרובע הארמני או היהודי בטענה שאסור להם, אף על פי שמותר למוניות." 

שלומי: "חברה נוראית גם אני נתקלתי באלימות מילולית של נהגים." 

הדר: "הנהג לא אסכים שאעלה על המונית וצעק עלי וקילל רק בגלל שביקשתי לרדת בבינייני האומה, והוריד אותי בצורה משפילה מהמונית. כשעליתי בחזרה הוא לא התקמצן בברכות יפות ועסיסיות. גועל נפש. יש לי עוד כמה סיפורים בנוסף. פשוט שקרנים."

דניאל: "נאלצתי להתווכח עם הנהג כדי שיוריד אותי איפה שאני רוצה!"
 
שלום: "מגיעים באיחור חכיתי למונית חצי שעה ואז עדיין יש לנהג חוצפה לסבב איסוף נוסעים שלקח גם חצי שעה- פשוט חוצפה שאין לו גבול -נהג אומר שאם לא נראה לי שאקח ספיישל"
 
עידן: "כמעט איחרתי לטיסה בגללם.. נכנסתי למטוס ברגע האחרון. והכל בגלל שהם עשו סיבוב של שעתיים בירושלים לאסוף עוד נוסעים.. מי רוצה להתחיל את הטיול שלו בנסיעה שעתיים בתוך ירושלים???"
 
יוסי: "אני הפסדתי פעמיים טיסה בגללם, המונית לא הגיעה והוא אמר לי שלא היה בכלל הזמנה !!!"
הרן: "מונופול דורסני ואגרסיבי. הדבר האחרון שמעניין אותם הוא לתת שירות וכולנו נתונים לחסדיהם."
 
שירה: "חס משפיל ומזלזל. בשעות היום מעדיפה לקחת את 947 מלעלות על נשר."
 
נטע: "וואו! מאיפה להתחיל? השירות גרוע, הסדרן שצורח ולא מוכן לענות על שאלות, חברים תיירים שלא הסכימו לשריין להם מקום היה אין להם טלפון ישראלי"
 
נעמה: "בלתי ניתן להשיג אותם טלפונית ימים שלמים"
 
מרים: "דחוף להחליף אותם!! ייחס מזעזע, דיבור בצעקות בעיקר, מנתקים טלפונים בפנים, שירות גרוע ביותר."
 
נעמי: "השבוע חזרתי מנתב"ג עם מונית נשר והנהג סירב להכנס לתוך הרחוב שלי ולהוריד אותי בבית, אף על פי שהייתי עם מזוודה כבדה"
 
יאיר: "גם אני פגשתי בהתנהגות וולגרית שלהם כלפי נוסעים זרים, אי החזרת עודף נכון מדולרים, מאלצים לתת טיפ, וחוטפים אותך בכוח איך שאתה יוצא לשדה גם אם בחרת שלא לנסוע איתם" 
 

Stop the monopoly of Nesher Tours.  

That’s it! We’ve had enough! It’s time to break the Nesher taxi monopoly on the Jerusalem-Ben-Gurion airport route!

For many years now,  Nesher has enjoyed complete control over shared rides to and from the airport. No other companies are allowed to operate on the grounds of the airport, and all competition has been squelched. Station dispatchers answer the phone rudely, if they answer the phone at all, and many of the drivers treat passengers with utter contempt.

Nesher vans sit at the exit of the airport arrivals hall. Often, Nesher dispatchers and drivers are the first Israelis that tourists meet. They are the face of Israel! And what a discourteous and unpleasant face that is!

Passengers are often forced to wait for hours until a van fills up. Residents and visitors to Jerusalem are being held captive by Nesher! There is simply no other travel option, apart from hiring expensive, private taxis. Astoundingly, there is no airport bus to and from Jerusalem. There is not a single bus line that plies that route directly. A train line is under construction, but is still many years away from being functional.

We demand the immediate introduction of a direct bus from Jerusalem to the airport departures hall - not a bus that drops people off on the highway, nowhere near the airport itself. We demand the immediate introduction of regular shuttles to the airport from Modi’in train station.

Nesher’s monopoly on shared vans to and from the airport must stop!!

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

31/05/2016
העצומה השיגה 100 חתימות!
30/05/2016
העצומה נפתחה