בגרות בפיזיקה, מכניקה, קיץ 2012
מספר חתימות
1,000 |
|
1,000 | |
@@@@@@העצומה נסגרה! הגענו ל1000 חתימות!!!!! תודה רבה לכל מי שהצביע, אני מקווה שהאחראים לבגרות בפיזיקה יבינו שהם עשו טעות בשאלה ושלא יפגע לנו הציון @@@@@@@עריכה=כל הכבוד הגענו למטרה! 1000 חתימות! משרד החינוך, האחראים לבגרות, תראו 1000 תלמידי פיזיקה מתולננים על שאלה 2 שהייתה בבגרות, אנחנו מחכים לתגובתכם הרשמית.אני חושב שאם 100 תלמידי פיזיקה מתולננים על שאלה אחת ספציפית זה אומר דרשני!!!!!!!!! בתאריך 3/7/2012אנחנו תלמידי פיזיקה עשינו בגרות במכניקה, אני לא מתולנן על הבגרות בכלליות מכיוון שהבגרות הייתה הוגנת מאוד! אולם הייתה בעיה בשאלה 2 אשר הייתה בבגרות, הניסוח של השאלה היה ממש לא טוב, הרבה מאוד תלמידים לא הבינו האם יש חיכוך או איין חיכוך.בסעיף א' התלמיד היה אמור להבין שיש חיכוך על מנת שהמערכת תישאר במנוחה לפי החוק הראשון של ניוטון. וסעיף א' היה סעיף בסדר.אולם בהמשך השאלה לא כתוב האם החיכוך ממשיך להתקיים או לא. לא היה כתוב האם המשטח חלק או בעל חיכוך, למי שראה או יראה את השאלה יבחין שהיינו צריכים לבטא את המרחק ואת מהירות הגוף על ידי פרמטרים, אולם לא היה שום זכר לפרמטר עם חיכוך, דבר אשר היערר את מחשבתו של התלמיד עוד יותר. כמו כן, היה מאוד קשה להבין אם יש קשר בין הסעיפים השונים. בקיצור, כותב כאן תלמיד שהוגש על 99 לבגרות, רמתי מאוד טובה ואני סבור שקיבלתי גם את כל הנקודות ב2 השאלות האחרות אשר בחרתי, אולם שאלה 2 הייתה קאטסטרופה. לכן אנחנו תלמידי פיזיקה דורשים תוספת ציון לאלה שעשו את שאלה 2 בבחינה ולאלה שגם לא עשו אותה. השאלה הייתה מאוד מבלבלת ולא חד משמעית.כמו כן, התלמידים שלא עשו את שאלה 2 גם נפגעו מכייון שאלה שניסו לפתור את השאלה , ביזבזו הרבה מאוד זמן על השאלה.ובנוסף הבחירה הפכה להיות בחירה של 3/4 במקום 3/5.לכן צריך לעלות לכולם את הציון.נ.ב אתם יכולים לראות את שאלה 2 על ידי לחיצה על התמונה בצד ימין למעלה.אלא שיש להם חברים שלומדים פיזיקיה אשר חושבים כמוני, תפרסמו את זה לחברים שלכם, דרך הפייסבוק.תודה רבה!עריכה, תוספת-בית ספר יואל גבע פירסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה בנוגע לבגרות בפיזיקה:"התייחסות לשאלון הבחינה במכניקה (בגרות בפיזיקה)- קיץ 2012: אמיר דוד וברק ברבי, מורי פיזיקה ביואל גבע: "ברמה הכללית, השאלות היו בתחום החומר הנלמד, על פי תכנית הלימודים. יוצאי דופן בבחינה: שאלה 1- הסעיף האחרון עוסק בנושא כבידה, שלא כמקובל. שאלה 2- ניסוח השאלה היה מעט מבלבל. מהניסוח של השאלה לא ברור הקשר בין הסיטואציות השונות. בסעיף ג' של אותה שאלה, לא הייתה התייחסות לכך שיש להיעזר בסעיף א'. העדר שרטוטים, כמקובל בשאלות כאלה, הקשה גם הוא על הנבחנים. מלבד אלה, שאלות 3,4,5 הן שאלות מובנות, מנוסחות היטב, ללא סטייה ממסורת הבחינה. בחירה נבונה אפשרה לנבחנים להגיע לציון מקסימלי.""קרדיט ליואל גבע- מעמוד הפייסבוק שלו.כלומר 2 מורי פיזיקה חושבים כמו התלמידים, בנוסף גם 2 המורים בבית הספר שלי חשבו ככה. כלומר כבר 4 מורים שנגד שאלה 2.--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ציר הזמן של העצומה
- 05/07/2012
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 03/07/2012
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 03/07/2012
- העצומה נפתחה