עצומה כנגד שירותי ההסעה של חברת סופרבוס

מספר חתימות
67 |
|
100 | |
לכבוד
חברת סופרבוס
מחלקת שירות לקוחות
הנדון: תלונות חוזרות ונשנות בנוגע לשירותי ההסעה של קו 21 ו32.
מזה זמן רב, אנו, תלמידי התיכון למדעים על"ה לוד, סובלים מבעיות במתן שירותי ההסעה שמספקת חברת סופרבוס בקווים 21 ו32.אנו, תלמידי תיכון על"ה לוד המהווים את מרבית הנוסעים בקווים אלה, מעוניינים להגיע לבית ספרנו ובחזרה לביתנו שבשוהם, אך מנגד עומדות מספר בעיות המקשות עלינו מדי יום ביומו בשני הקווים הללו:
בקו 32, הנהג אינו יודע להטעין שתי כרטיסיות ברב-קו. בנוסף לכך, במידה ולתלמיד יש כרטיסייה נוספת ברב-קו, יקרה יותר ושאינה ללוד (לדוגמא, כרטיסיה של קו 500 לת"א) הוא מנקב על הכרטיסייה היקרה ואינו מוכן להטעין כרטיסייה חדשה. בעיה נוספת וחשובה לא פחות היא שאף בדרך חזרה לשוהם, לעיתים מאחר הנהג להגיע לתחנה. על אף תלונות רבות שהגשנו החל מהשנה שעברה למחלקת שירות הלקוחות הטלפונית, ועל אף הבטחות רבות של נציגי החברה, דבר לא השתנה.
בעיה נוספת מתרחשת בקו 21 היוצא מתחנה מרכזית לוד בשעה 14:15, עובר בתחנה שממול תיכון למדעים על"ה לוד ובסופו של דבר מגיע לשוהם. כמעט בכל יום מימות השבוע קו 21 מאחר ולא מגיע לתחנה בזמן. בהנחה והאוטובוס אמור להגיע בשעה 14:25 מתחנה מרכזית לוד לתיכון על"ה למדעים, זמן של כ10 דקות, כמעט בכל פעם האוטובוס מאחר בכחצי שעה עד כשעה. מספר פעמים אף חיכינו בתחנה במשך כ45 דקות בזמן שירד מבול. אף תלונה זו נענתה בהבטחות חוזרות ונשנות של נציגי החברה, שבערוב הזמן נתגלו כהבטחות ריקות מתוכן.
אנו, תושבי שוהם הלומדים בתיכון על"ה לוד החתומים על מכתב זה, מבקשים מכם לא להקל ראש בתלונתנו, ולטפל בבעיה בדחיפות. אילו אף הפעם תחליטו להתעלם מהתלונה, לא תיוותר לנו ברירה אלא להגיש תביעה כנגד החברה בשם התלמידים.
בתודה,
תלמידי על"ה לוד המתגוררים בשוהם.