מרגישים שמבצע תפוצ'יפס אקזיט מכור!
מספר חתימות
71 |
|
250,000 | |
פורסם בתאריך: 11/01/2015
תמו ימי ההגרלות וועדות השיפוט.
היום הכל שייך לדור הפייסבוק!
מבצע תפוצ'יפס הוא מבצע קידום מכירות נצלני שמושתת על קידום ופרסום חינם בפייסבוק של המוצר תפוצ'יפס
תמורת הזכות, בעלת הסיכוי הבלתי נתפס, לזכות בפרס.
מכבסת ומסחטת הלייקים לטובת תפוצ'יפס לא עוצרת באדום ואף מקדמת ומספקת כלים להפצה לכל עבר של תמונת המוצר והמבצע ולנו נמאס מהאגרסיביות בפרסום!
ולא די בזאת, מיליונים מושקעים בפרסום במקום להוזיל לנו הצרכנים את המחירים...
מסחחרה מסחרה מסחרה ענקית שמפילה שולל אנשים תמימים שאין להם הרבה הצבעות לרעיון שלהם מכיוון שהם לא מוכנים להשתתף במשחק המלוכלך של עבודת קידום מכירות לטובת חברת שטראוס עלית.
כל זאת ללא מילה נוספת על הצבעות ממומנות ופסולות מפרסומים השוררים בפייסבוק וברשת האינטרנט.
(קידום על ידי "תותחי" מכירות ושיווק, רכישת דומיינים, רכישת שטחי פרסום בפייסבוק ובאתרים, קידומים ייחודיים בפורומים, הכנסת קודים מזוייפים, רכישת מספרים סלולריים ומיטב הונאות לסחיטת הצבעות).
מנגישים את מבצע תפוצ'יפס אקזיט לכולם!
המטרה שלנו להנגיש את מבצע תפוציפס אקזיט גם למי שאינו קבלן קולות וכמובן למי שאין הרבה חברי פייסבוק.
ההנגשה המוצעת:
- מסלולי הגרלה נוספים נפרדים בנוסף למסלול הלייקים.
- עריכת הגרלת "Top12" נוספת לבחירת הטעמים הזוכים בין רוכשי המוצר שהכניסו קוד Xtra למערכת.
- הגרלת קודי הצבעה בשווי גבוה מ-100 נק'' בשקיות התפוצ'יפס או הגרלת נקודות Xtra לזכות החשבון באתר.
- הגדלת סיכויי הזכייה בפרסים צנועים יותר במסגרת מסלול הגרלתי נלווה של "Xtra Cash" .
- בחירת הטעם הזוכה בשקלול קולות של ועדה חיצונית בלתי תלוייה.
עזרו לנו בכך שנגיע ל 250,000 חתימות אם לא ל 250,000 שקלים.
באמת ובתמים, מה רע בפרסים צנועים, יותר זוכים, סיכויים טובים, ועדת שיפוט בלתי תלויה ושיוויון הזדמנויות?
ע"ע מבצעי העבר הנוסטלגיים של תפוצ'יפס...
תפוצ'יפס זה תפוח אדמה בשקית, והשקית הבאה תיכנס אלינו הביתה רק כאשר המבצע יהיה הוגן.
במסגרת העצומה, מי שחש נפגע מהמבצע מוזמן לחתום ולעשות את הבחירה הנכונה.